تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1396 - 12:29
کد خبر : 19855

توهین به رئیس جمهور توهین به جمهوریت نظام است

توهین به رئیس جمهور توهین به جمهوریت نظام است

روز قدس که نمایش زیبای اتحاد مسلمانان در دفاع از مظلومیت فلسطین و ایستادگی ‏در ‏برابر اسرائیل است، در سایه این هتاکی ها به صحنه ی تکراری و زشت توهین به ملت ‏‏شریف ایران تبدیل شد و بهانه ای برای ریشخند و تضعیف ایران در اختیار اسرائیل و دیگر ‏‏بدخواهان قرار داد‎. اهانت به رئیس جمهور توهین به همه مردم و خیانت به آرایشان است.

در مراسم‌ راهپیمایی حمایت از مظلومان فلسطین عده ای معلوم الحال و با لباس ها و ادوات مشخص فریاد زدند و بغضشان ترکید ، عقده ای که بعد از گذشتن حدود یک ماه از مشخص شدن نتیجه انتخابات سر باز کرد. وحدت ملی برای حمایت از مسلمین جهان را فراموش کردند ، روزی که به فرمایش امام خوبی ها ، رهبر کبیر انقلاب روز اتحاد مسلمانان شد و در تمام جهان با یک هدف واحد بنا شد؛ حمایت از مستضعفین و همه قدس های جهان محلی شد برای خودنمایی و فریاد بغض و عقده شان. حال یک مشت انسان بی منطق، سطح این حرکت بزرگ را تقلیل دادند به برخوردهای شخصی و داخلی، خوراک رسانه ای دادند به صهیونیست ها و عوامل آن ها تا جایی که رسانه های معاندی که این همه سال در عجب از شکوه حضور مردم انگشت تعجب بر دهان داشتند امروز تیتر اولشان توهین به رئیس جمهور منتخب یک ملت بود و حرف از نفاق داخلی می زدند ، حاشا و کلا. شما آرمان های خمینی کبیر را فراموش کردید؟ شما “میزان رای ملت است” را نفهمیدید؟
روز قدس که نمایش زیبای اتحاد مسلمانان در دفاع از مظلومیت فلسطین و ایستادگی ‏در ‏برابر اسرائیل است، در سایه این هتاکی ها به صحنه ی تکراری و زشت توهین به ملت ‏‏شریف ایران تبدیل شد و بهانه ای برای ریشخند و تضعیف ایران در اختیار اسرائیل و دیگر ‏‏بدخواهان قرار داد‎.
رییس‌جمهور منتخب مردم بالاترین مقام اجرایی کشور ، مجری قانون اساسی و میثاق ملی و نماینده ملت است.
اهانت به او توهین به همه مردم و خیانت به آرایشان است.
جالب ماجرا این بود که ابتدا از فردی حمایت شد که بر خلاف دستور اکید رهبری حرکت کرد و توهین به رئیس جمهوری صورت گرفت که مورد عنایت رهبری است و مورد تائید ایشان با پشتوانه ۲۴ میلیون رای.
امروز آنهایی که احمدی نژاد را رجایی زمان می دانستند رئیس جمهور محبوب را بنی صدر خواندند. با چه پشتوانه و قیاسی؟ ندیدید علمای قم همه جانبه از حسن روحانی حمایت کردند؟ علما را هم فراموش کردید؟بنی صدر را می شناختید یا با هم یک اسم به شما دادند و شما هم … یک مقدار خرد داشته باشید. امروز از احمدی نژاد حمایت کردید؛ همان احمدی نژادی که قهر کرد و هتک حرمت کرد حمایت شد و حسن روحانی که از دل مردم بپاخاست توهین شد. کی و کجا این رفتار هم سو با آرمان های امام راحل و وصیت شهدا بوده؟ شما به رئیس جمهور یک مملکت توهین کردید یعنی به جمهوریت نظام توهین کردید.
حتی این ها که به اصطلاح اسم خود را حزب اللهی گذاشتند تاکید می‌کنم‌صرفا اسم خود را حزب اللهی گذاشتند توصیه های رهبری را زیر پا نهادند:
حضرت آیت الله العضمی خامنه ای :

“این را هم عرض بکنیم؛ این که من از بعضى مسئولان و سران کشور گله‌گزارى کردم. موجب نشود که حالا یک عده‌اى راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کارمخالفم. اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌اى راه بیفتند علیه او شعار بدهند، بنده با این کارها مخالفم؛ این را من صریح بگویم. بارها به کسانى که میتوانند جلوى این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانى که این کارها را میکنند، اگر واقعا حزب اللهی و مؤمنند، خب نکنند. مى‌بینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است. با احساساتشان راه بیفتند اینجا، آنجا، علیه این شعار بدهند، علیه آن شعار بدهند؛ این شعاردادن‌ها کارى از پیش نمیبرد. این خشمها را، این احساسات را براى جاى لازم نگه دارید. آن کسانى که به این حرفها اعتناء دارند و مقیدند که برخلاف موازین شرع حرکت نکنند، باید مراقبت کنند، از این کارها نکنند”
۲۸ بهمن ۱۳۹۱

هیهات من الذله
غیرتتان چه شد ایران را به چه فروختید؟ قیمتتان چند؟
امروز با تمام وجود فریاد می زنیم #روحانی_تنها_نیست. قدرت مردم را دیدید در فضای مجازی چه کردند؟ حال این صرفا فضای مجازی بود در واقعیت سر به فدای میهن می کنیم.
به خودتان بیایید و الا سیلی محکمی از مردم خواهید خورد. امروز اثبات کردیم روحانی تنها نیست چون رئیس جمهور محبوب یک ملت است، چون مورد تائید و عنایت رهبری است، چون مشروع است و اطاعتش واجب. ۲۴ میلیون آدم امروز سد محکمی است و شما را در دریای معرفت خود غرق خواهند کرد. ما اجازه نمی دهیم شما بی خردان خون شهدای ما را چه در دفاع مقدس ، چه در سوریه و لبنان و جبه های جنگ با تروریست های تکفیری ، چه در جبهه های جنگ با تروریست های داخل میهن پایمال کنید. ما بیعت کردیم با امام راحل، با خون چمران ها و با درایت رهبر عزیزمان. دستتان دیگر رو شده است توبه کنید و خوارج نباشید این ملت آرام نمی نشیند.
مردم ما برایشان فرق نمی کند عربستان و آل سقوط باشد ، داعش باشد یا منافقین داخلی ، ما همان هایی هستیم که تشیع هاشمی بزرگ را به رود خروشانی تبدیل کردیم که دنیا به احتراممان کلاه از سر برداشت ، صدای خاتمی شدیم که به یک اشاره ایشان ایران را بنفش کردیم و ما همانهایی هستیم که به اذن ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای حرمین را مدافع شدیم. بترسید و توبه کنید. والله که دل امام و رهبر را خون کردید. شما همان هایی هستید که از دیوار سفارت بالا رفتید و باعث ننگ شدید و حقوق تضیع شده ایرانیان را پایمال کردید و به اجانب اجازه دادید و راه نشان دادید که حقمان را نادیده بگیرند. ما ۲۴ میلیون نفر به همراه مومنین و حزب اللهی های واقعی فارغ از هر تفکر سیاسی هرکداممان یک سد جلوی شما خوارج و منافقین هستیم. همیشه راه توبه باز است توبه کنید و برگردید به سمت حقانیت و عقلانیت. تدبیر را پیشه کنید و امید را سر لوحه زندگی خود قرار دهید.
به امید آزادی قدس و با آرزوی جهانی عاری ا افراطیون بی منطق
محی الدین رجبی
تابستان ۱۳۹۶

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.