تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1395 - 2:50
کد خبر : 1964

کشف سه کیلو هروئین از یک زوج قاچاقچی در رشت

کشف سه کیلو هروئین از یک زوج قاچاقچی در رشت

جارستان – رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۳ کیلوگرم هروئین از یک زوج قاچاقچی در استان خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه گیلان، سرهنگ احدالله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه در بررسی گزارش های مردمی از فعالیت فردی در تهیه و توزیع

جارستان – رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۳ کیلوگرم هروئین از یک زوج قاچاقچی در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه گیلان، سرهنگ احدالله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه در بررسی گزارش های مردمی از فعالیت فردی در تهیه و توزیع مواد مخدر اطمینان حاصل کرده و دستگیری قاچاقچی و کشف مواد مخدر را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران عملیات ویژه خودروی متهم را در شهرستان رشت متوقف کردند، افزود: ماموران این قاچاقچی ۲۸ ساله و همسرش را هنگامی که قصد داشتند، مواد مخدر را تحویل یک زوج قاچاقچی دیگر کنند، دستگیر کرده و در بازرسی از خودروی پراید ۳ کیلوگرم هروئین کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اشاره به اینکه ۴ متهم در خصوص این پرونده دستگیر شدند، گفت: یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت متهمان نیز توقیف شد.

وی در پایان از مبارزه بی امان و شبانه روزی پلیس در انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان در حوزه مواد مخدر می باشد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.