تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 - 13:41
کد خبر : 19293

همه آنهایی که بودند و نبودند…

همه آنهایی که بودند و نبودند…

فاطمه شیرزاد، محمدحسین واثق کارگرنیا، مظفر نیکومنش و محمدعلی رفیعی در جلسه رای گیری حاضر نبودند!!!

ثابت قدم به دنبال سومین جلسه استیضاح خود که پس از پنجمین طرح سوال اعضای شورای چهارم برگزار شد، پس از ۷۹۱ روز فعالیت، از شهرداری رشت خداحافظی کرد.

ماجراهای ثابت قدم و استیضاح …

در تابستان گذشته استیضاح ثابت قدم که با مخالفت گسترده بسیاری از مسئولین از جمله استاندار گیلان و  افکار عمومی روبه رو شده بود در دقیقه آخر شکست خورد و جلسه رای گیری به تعویق افتاد.

سوم بهمن ماه ۹۵ نیز جلسه استیضاح دوم با  ۷ رای مخالف و ۲ رای سفید و ۶ رای موافق شکست خورد و شهردار رشت بار دیگر بر مسند خود باقی ماند. در آن استیضاح  محمود باقری، فرهاد شوقی، مسعود کاظمی، فرانک پیشگر، حجت جذب، عباس صابر و امیرحسین علوی رای به رفتن شهردار داده بودند. مجید رجبی ویسرودی نیز گفته می شود باوجود مخالفت با شهردار رشت به دلیل اینکه از رای دادن بعضی اعضای شورا به شهردار ناراحت بود رای به مخالفت با استیضاح داد.

در جلسه امروز نیز ۱۱ عضو شورا در جلسه حاضر بودند که ثابت قدم با ۱۰ رای موافق برکنار شد. گفته می شود فاطمه شیرزاد، محمدحسین واثق کارگرنیا،  مظفر نیکومنش و محمدعلی رفیعی در جلسه رای گیری حاضر نبودند و تنها رضا رسولی رای به مخالفت با استیضاح داده است.

بر این اساس اسماعیل حاجی پور، سیدرضا موسوی روزان، فرهاد شوقی، مجید رجبی، ،حجت جذب، محمود باقری، عباس صابر، فرانک پیشگر، مسعود کاظمی  و سید امیرحسین علوی به برکناری دکتر سید محمدعلی ثابت قدم رای دادند تا وی کلید شهرداری را بعد از ۷۹۱ روز  به  معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت  تحویل دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.