تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1396 - 22:40
کد خبر : 19250

‍ از ورود پیمانکاران خاص برای نگه داشتن شهردار رشت تا شایعاتی از قول خریدملک و تغییر کاربری زمین!

‍ از ورود پیمانکاران خاص برای نگه داشتن شهردار رشت تا شایعاتی از قول خریدملک و تغییر کاربری زمین!

این بار منفعت ایجاب کرده استیضاح شهردار رشت به اصلاح طلبان نسبت داده شود تا با این حربه از رای اصولگرایان شورای چهارم در استیضاح اخیر جلوگیری گردد

در حالی که کمتر از بیست و چهار ساعت تا استیضاح شهردار رشت باقیست شنیده ها از مذاکره برخی از پیمانکاران خاص با اعضای شورای چهارم برای ابقای شهردار رشت خبر میدهند.
مسلما رصد سیستم های نظارتی میتواند صحت و سقم این شنیده ها را شفاف سازی کند. در این زمینه کدهای مشخصی دریافت کرده که در صورت نیاز اطلاع رسانی در این باره انجام خواهد شد.
اما از سوی دیگر شایعاتی هم از درخواست های برخی از شورا مبنی بر خرید دو ملک واقع در خیابان معلم و گلباغ نماز و تسهیل در تغییر کاربری چند قطعه زمین شنیده شده که قادر به تایید آن نمی باشیم.
اما آنچه این روزها شاهد هستیم دست انداختن شهردار رشت به هر دست آویزی برای ماندن است.شهرداری که در نوبت های قبلی با خیال راحت از ماندن به سادگی و با کنایه و تمسخر با اعضای شورای چهارم سخن میگفت اینک متزلزل تر از همیشه خطر برکناری را احساس کرده است.

شاید تصمیم اتاق فکر ثابت قدم مبنی بر قهر احمدی نژادی و عدم حضور دو روزه در شهرداری رشت هم که حالا نتیجه عکس به دنبال داشته است،نشانی بر همین تزلزل باشد.
باید دید اعضای شورای چهارم در مدت کوتاه باقی مانده باز هم همانند دفعات قبل تسلیم هنر مذاکرات دقیقه نودی ثابت قدم و تیم همراهش می شوند و یا این بار می توانند تصمیمی منطقی اتخاذ کنند.
نکته دیگری که در روزهای اخیر شاهد آن بوده ایم اما سعی برخی افراد در ارتباط دادن استیضاح شهردار رشت به جریانات سیاسی اصلاح طلب و اصولگراست.جایی که این بار منفعت ایجاب کرده استیضاح شهردار رشت به اصلاح طلبان نسبت داده شود تا با این حربه از رای اصولگرایان شورای چهارم در استیضاح اخیر جلوگیری گردد.
جالب اینکه چرخش های سیاسی شهردار رشت در ماه های گذشته چنان عجیب و شفاف بوده که هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا به خوبی به لحظه ای بودن و هماهنگی آن با شرایط روز آگاهند و به نظر نمی رسد که این حربه هم با این شرایط برای آقای شهردار مثمر ثمر باشد.
از هر سوی سوای هر نتیجه ای که استیضاح شهردار داشته باشد نکته اصلی بازخواست عملکرد اجرایی و مالی شهردار رشت است.مهمی که همچنان منتظر اعلام نظر نهادهای بازرسی و نظارتی ست.امیدواریم این اقدام در روزهای آینده با سرعت بیشتری انجام شود .چرا که نتیجه این بررسی ها می تواند نقش مهمی در ادامه مسیر شهرداری رشت و مدیران آن در سالهای آینده ایفا کند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.