تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1395 - 3:53
کد خبر : 1899

ادعا درباره اتفاقی تکان‌دهنده در بیمارستان نمازی

ادعا درباره اتفاقی تکان‌دهنده در بیمارستان نمازی

جارستان – لطیفه رحمانی دختر ۱۲ ساله افغان که در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود، به دلیل ممنوع بودن عمل پیوند برای اتباع غیرمجاز در ایران، درگذشت! به گزارش ایسنا، این رسانه در ادامه نوشت: «ماجرا از این قرار بود که دخترک افغان مدتی دچار مشکل کبد شده بود و باید از پدرش به او

جارستان – لطیفه رحمانی دختر ۱۲ ساله افغان که در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود، به دلیل ممنوع بودن عمل پیوند برای اتباع غیرمجاز در ایران، درگذشت!


به گزارش ایسنا، این رسانه در ادامه نوشت: «ماجرا از این قرار بود که دخترک افغان مدتی دچار مشکل کبد شده بود و باید از پدرش به او عمل پیوند صورت می‌گرفت اما پزشکان بیمارستان نمازی شیراز به دلیل غیر مجاز بودن لطیفه و خانواده‎اش از این عمل سر باز زدند.

پدر لطیفه دیروز (جمعه) در این‌باره گفت: تقریبا دو هفته است دخترم در بیمارستان نمازی شیراز بستری است تا اینکه امروز شاهد مرگ او بودم.

او می‌افزاید: دخترم با پای خودش وارد بیمارستان شد و این در حالی است که اکنون حتی جنازه بی‌جانش را هم تحویلم نمی‌دهند و می‌گویند باید ۱۷ میلیون تومان به حساب بیمارستان واریز کنید تا جسد دخترتان را تحویل دهیم.

به گفته پدر لطیفه، مسئولان بیمارستان، غیر مجاز بودن این خانواده، عدم تمکن مالی و نبود تخت خالی برای عمل را مانع عمل این دختر ۱۲ ساله عنوان کرده‌اند.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.