تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1395 - 22:47
کد خبر : 1877

شکایت فریدون آسرایی از اپراتور تلفن همراهش

شکایت فریدون آسرایی از اپراتور تلفن همراهش

جارستان- فریدون آسرایی برای پیگیری مبلغ برداشت شده بعنوان ارزش افزوده، از اپراتور تلفن همراهش شکایت کرد. فریدون آسرایی خواننده پاپ موسیقی کشورمان در خصوص انتشار پیام اینستاگرامی خود مبنی بر سوءاستفاده اپراتور تلفن همراهش گفت: مدت‌هاست که به دلیل ارسال دو پیامک، بی‌اجازه از حسابم برداشت می‌شود و من به‌ تازگی از این قضیه

جارستان- فریدون آسرایی برای پیگیری مبلغ برداشت شده بعنوان ارزش افزوده، از اپراتور تلفن همراهش شکایت کرد.

فریدون آسرایی خواننده پاپ موسیقی کشورمان در خصوص انتشار پیام اینستاگرامی خود مبنی بر سوءاستفاده اپراتور تلفن همراهش گفت: مدت‌هاست که به دلیل ارسال دو پیامک، بی‌اجازه از حسابم برداشت می‌شود و من به‌ تازگی از این قضیه اطلاع پیدا کرده و به‌ دنبال یک وکیل خوب برای شکایت هستم.

وی افزود: تا چند وقت پیش ریز مکالمات، تماس داخلی و خارجی در قبوض تلفن می‌آمد ولی دیگر اثری از آن نیست و فقط مبلغ نهایی را می‌زنند. من اتفاقی به این موضوع پی‌بردم و آن زمانی بود که برای تبدیل ۳G به ۴G به یکی از مراکز مراجعه کردم و دوستم مرا در جریان گذاشت.

آسرایی تصریح کرد: من یک بار برای حمایت از تیم‌ملی و یک بار هم برای رای دادن در «شب‌ کوک» پیامک زدم که متوجه شدم از آن زمان هر ماه بالغ بر ۳۰ هزار تومان تحت عنوان ارزش‌افزوده به مبلغ پرداختی اضافه می‌شود. من نه عضو طرحی بودم و نه می‌خواستم شوم. من با آن پست مردم را هوشیار کردم که مراقب باشند و عضو هیچ طرح پیامکی مخابرات نشوند.

وی با انتقاد شدید از این موضوع گفت: مردم باید خیلی مراقب باشند و هر پیامکی را دنبال نکنند. این اتفاق به‌طور قطع فقط برای من نیفتاده است و فکر می‌کنم یک خبرنگار هم از این موضوع شکایت کرده بود. فروردین‌ماه «شب‌ کوک» تمام شد اما هنوز بدون اطلاع از حساب من برمی‌دارند و من تازه متوجه شده‌ام.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.