تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1395 - 22:34
کد خبر : 1874

استاندار جدید برای زنجان

استاندار جدید برای زنجان

جارستان- هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، اسدالله درویش‌امیری را به عنوان استاندار زنجان تعیین و از زحمات انصاری استاندار پیشین این استان تشکر کرد. به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور با تبریک به درویش‌امیری به جهت کسب رأی اعتماد هیات وزیران، استان زنجان را از استان‌های مهمی دانست که

جارستان- هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، اسدالله درویش‌امیری را به عنوان استاندار زنجان تعیین و از زحمات انصاری استاندار پیشین این استان تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور با تبریک به درویش‌امیری به جهت کسب رأی اعتماد هیات وزیران، استان زنجان را از استان‌های مهمی دانست که در عشق به خاندان رسالت و اهل بیت عصمت و طهارت و به‌ویژه حضرت امام حسین (ع) شهره عام و خاص است.

وی از استان زنجان به عنوان یک استان علمی که دارای عالمان و دانشمندان بزرگی همچون شخصیت بزرگوار حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی به عنوان یکی از مراجع عظام تقلید است، یاد کرد که از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس‌جمهور با یادآوری اینکه استان زنجان به لحاظ دانشگاهی، کشاورزی و معدنی، فناوری‌های نوین و ظرفیت‌های حمل و نقل، از استان‌های با اهمیت تلقی می‌شود، استاندار را به استفاده از این ظرفیت‌های بزرگ توصیه کرد.

روحانی، استاندار را به هماهنگی با همه نیروهای فعال در استان و به‌ویژه امام جمعه توصیه و ابراز امیدواری کرد که به دلیل تجربیات مثبت درویش‌امیری در مسئولیت‌های مختلف، در روند پیشرفت و توسعه استان شتاب بیشتری ایجاد شود.

درویش‌امیری پیش از این معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.