تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1395 - 19:30
کد خبر : 1837

مرد باروتی ماندنی شد

مرد باروتی ماندنی شد

جارستان- استعفای باقری خطیبانی مرد باروتی شورای شهر رشت با دو فوریت به رای گذاشته شد و با اکثریت آرا با استعفای وی مخالفت شد. از ۱۴ عضو حاضر در شورا فقط محمود باقری خطیبانی و محمدعلی رفیعی نودهی به این استعفاء رای دادند! محمود باقری خطیبانی در این خصوص دلیل استعفایش گفت: “بدترین دوران

جارستان- استعفای باقری خطیبانی مرد باروتی شورای شهر رشت با دو فوریت به رای گذاشته شد و با اکثریت آرا با استعفای وی مخالفت شد.

از ۱۴ عضو حاضر در شورا فقط محمود باقری خطیبانی و محمدعلی رفیعی نودهی به این استعفاء رای دادند!

محمود باقری خطیبانی در این خصوص دلیل استعفایش گفت: “بدترین دوران زندگی من عضویت ام در شورای شهر رشت بود و از همینجا اعلام می‌کنم دوره بعد کاندیدا نخواهم شد. “

وی ادامه داد: “چندی پیش شهردار رشت ۹۴۰ میلیون تومان پاداش پرداخت کرد و مدعی شدند که اسناد آن محرمانه است!!! سوال من از اعضاء شورای شهر و شهردار رشت این است که بر چه اساسی حقوق ۳۸ ماه یک رفتگر را بعنوان پاداش به یک مدیر پرداخت کردند!؟ چه کسی باید پاسخگوی جذب نیروهای بدون ضابطه در شهرداری باشد؟ این افراد به چه طریقی وارد شهرداری شدند؟ این ها چابکسازی نیست، این کارها چابک سواری است.”

باقری خطیبانی در خاتمه نطق خود خاطرنشان کرد: شهردار رشت که اینهمه به سازمان یونسکو علاقه دارد، بجای خوراک رشت را بعنوان شهر بتون و کفپوش هم در یونسکو و یا کتاب گینس ثبت کنند! و یا نام شهردار را بعنوان التهاب و بحران شناس بابت کتاب خط بحران و التهاب! [کتابی که در خصوص سه سایت خبری منتشر کرد] در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند!

لازم به ذکر است فرهاد شوقی غایب این جلسه بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.