تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1395 - 15:57
کد خبر : 1799

بازگشت یک بازیگر پس از خداحافظی

بازگشت یک بازیگر پس از خداحافظی

جارستان- ستاره اسکندری که از تئاتر موقتا خداحافظی کرده بود با پیوستن به مدیریت سالن باران به این حوزه بازگشت. به گزارش خبرآنلاین، خیام وقارکاشانی؛ مدیر تماشاخانه باران از پیوستن ستاره اسکندری به مدیریت این مجموعه خبر داد. وقارکاشانی با اشاره به پیشنهادهایی که از سوی افراد مختلف برای شرکت در تئاتر باران شده، گفت:

جارستان- ستاره اسکندری که از تئاتر موقتا خداحافظی کرده بود با پیوستن به مدیریت سالن باران به این حوزه بازگشت.

به گزارش خبرآنلاین، خیام وقارکاشانی؛ مدیر تماشاخانه باران از پیوستن ستاره اسکندری به مدیریت این مجموعه خبر داد.

وقارکاشانی با اشاره به پیشنهادهایی که از سوی افراد مختلف برای شرکت در تئاتر باران شده، گفت: بعد از بررسی‌ها به این نتیجه رسیدیم که کسی بهتر از ستاره اسکندری برای مدیریت تئاتر باران نیست زیرا او کارشناس تئاتر بوده و دغدغه دارد. در هیاهوی پیوستن بازیگران به شبکه جم خوشحالیم که ستاره اسکندری به باران پیوسته است.

ستاره اسکندری هم با اشاره به مزایای راه‌اندازی سالن‌های خصوصی برای تئاتر گفت: تئاتر دولتی شرایط به خصوصی داشت و گاه با دلیل و بی‌دلیل دولت به خود اجازه می‌داد که در اجرای یک اثر تئاتر ورود کند.

او با اشاره به خداحافظی موقتی که چندی پیش از تئاتر داشت؛ گفت: وقتی چند کار من با وجود دریافت مجوز و تمرین متوقف شد از تئاتر خداحافظی کردم اما وقتی بزرگتر شدم فهمیدم تئاتر خانه ماست و عقب‌نشینی آسان‌ترین کار ممکن است. این بود که دوباره به تئاتر برگشتم اما فکر کردم بهتر است احساس مسئولیت کرده و از تولیدات تئاتری در این زمینه حمایت کنم.

اسکندری با بیان این که اتفاقی که در تئاتر در حال رخ دادن است قبلا در سینما اتفاق افتاده و آن را به عقب کشیده است توضیح داد: یک جنس آدم‌هایی در سینما وجود دارند که بار تجاری‌شان بیشتر است. این اتفاق با نام تئاتر بدنه هم در حال شکل گرفتن است و اتفاقی ناخوشایند محسوب می‌شود. آرمان‌ها و چرایی تئاتر فراموش شده و افراد دنبال تولید هستند بدون اینکه بگذارند اندیشه‌هایشان قوامی بیابد؛ به خاطر تکرار، همه‌چیز دارد در یک سطح برگزار می‌شود. تئاتر باران به جریانی فکر می‌کند و من مطمئنم با این روند در تاریخ به عنوان اولین سالنی که به مواردی مثل کار گروهی فکر شده؛ ثبت خواهند شد.

این بازیگر خاطرنشان کرد: باید در تئاتر دانشجویی آموزش‌هایی داده شود که به محض خروج تبدیل به جزئی از محیط قلابی تئاتر حرفه‌ای نشوند و نخواهند با یک پرش ناگهانی به آن برسند. امکان و جایی وجود داشته باشد که قدم به قدم به جلو حرکت کنند. اتفاق نامیمونی که در سینما و بعدها در تلویزیون افتاده و اکنون گریبان تئاتر را هم گرفته این است که خیلی‌ها فکر می‌کنند با آثار زودپز سه هفته‌ای و آوردن چند چهره و سوپراستار می‌توانند روی صحنه بروند. امیدوارم با حمایت جایی مانند تئاتر باران این جریان به درستی هدایت شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.