تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 - 16:15
کد خبر : 1708

فرماندار انزلی خواستار شد: توجه به معیشت رانندگان تاکسی در کنار رفاه شهروندان

فرماندار انزلی خواستار شد: توجه به معیشت رانندگان تاکسی در کنار رفاه شهروندان

جارستان / فرماندار انزلی تاکید کرد:باید درنظر داشت که بندرانزلی به دلیل شرایط ویژه و گسترش طولی همواره با ترافیک شهری روبرو بوده و می بایست علاوه بر رفاه شهروندان معیشت رانندگان تاکسی هم درنظر گرفته شود. به گزارش ایلنا از انزلی ،عبدالصمد صفرنژاد صبح امروز درهمایش رانندگان تاکسی این شهر  با تقدیر از زحمات

جارستان / فرماندار انزلی تاکید کرد:باید درنظر داشت که بندرانزلی به دلیل شرایط ویژه و گسترش طولی همواره با ترافیک شهری روبرو بوده و می بایست علاوه بر رفاه شهروندان معیشت رانندگان تاکسی هم درنظر گرفته شود.


به گزارش ایلنا از انزلی ،عبدالصمد صفرنژاد صبح امروز درهمایش رانندگان تاکسی این شهر  با تقدیر از زحمات این قشراظهار کرد:رانندگان تاکسی ازاقشار زحمتکش جامعه هستند که ماباید جهت رفع نگرانی ،موانع و مشکلات آنها اهتمام لازم به منظورایجاد بسترمناسب برای خدمات دهی شایسته به شهروندان گام برداریم .

فرماندار انزلی بابیان اینکه کار این عزیزان یک کار سخت و طاقت فرساست وخدمات ارزشمندی را به مردم و جامعه ارائه می‌دهند، افزود: بندرانزلی با قدمت بسیار و جایگاه ویژه‌ای که در منطقه دارد و به عنوان شهر اولین‌ها درباره امکانات حمل و نقل و استفاده از امکانات منطقه آزادشناخته شده است، نیازمند رسیدگی و ساماندهی بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه به برخی از مشکلات شهرستان باید بیشتر رسیدگی نمود، افزود: علاوه بر سازماندهی سیستم حمل و نقل شهری و تعویض تاکسی‌های فرسوده، باید نسبت به تعدد سرعت گیرها در معابر شهری درجلسات شورای ترافیک بررسی و بازنگری شود.

صفرنژاد با اشاره به اینکه وظیفه فرمانداری نظارت برانجام کارهای دستگاه های اجرایی و هدایت آنهاست تصریح کرد: انجام کار برای مردم  بدون حصول رضایتمندی آنها بی‌ارزش است بنابراین باید بکوشیم تا رضایتمندی مردم، بصورت قانونی در اولویت قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها با مقایسه اعلام زمان نرخ تاکسی‌های رشت با انزلی،  فرمانداری را مقصر می‌دانستند تصریح کرد: همه نرخ‌های شبکه حمل و نقل کشور بر اساس دستورالعمل وزارت کشور بوده و افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها برای امسال ۱۳درصد اعلام شده بود.

فرماندار انزلی تاکید کرد: باید در نظر داشت که بندرانزلی به دلیل شرایط ویژه و گسترش طولی همواره با ترافیک شهری روبرو بوده و می‌بایست علاوه بر رفاه شهروندان معیشت رانندگان تاکسی هم درنظر گرفته شود.

صفرنژاد با اشاره به پروژه‌های انجام شده در شهرستان انزلی در دولت تدبیر و امید اظهار امیدواری کرد: وضعیت پیشرفت پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان انزلی بهبود یافته و مردم تلاش‌های دولت را در زمینه خدمت رسانی به مردم می بینند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.