تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 - 16:10
کد خبر : 1702

استاندار گیلان: مدیران از ظرفیت‌های خوب رسانه‌های گیلان استفاده کنند

استاندار گیلان: مدیران از ظرفیت‌های خوب رسانه‌های گیلان استفاده کنند

جارستان / استاندار گیلان گفت مدیران از فرصت ایجاد شده در رسانه‌های استان که ظرفیت‌های خوبی دارند استفاده مناسب داشته باشند . به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در  صبح امروز در هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه‌ استان گیلان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر به قرار گرفتن در آستانه‌ هفته

جارستان / استاندار گیلان گفت مدیران از فرصت ایجاد شده در رسانه‌های استان که ظرفیت‌های خوبی دارند استفاده مناسب داشته باشند .


به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در  صبح امروز در هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه‌ استان گیلان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر به قرار گرفتن در آستانه‌ هفته دولت اشاره کرد و افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مدیران ضمن بررسی عملکرد یک ساله خود اقدامات انجام شده را برای مردم بازگو کنند.

استاندار گیلان به افتتاح بیش از هزار و ۱۸۷ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان در هفته دولت امسال اشاره و خاطر نشان کرد : در هفته دولت سال گذشته با هزینه  هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید که امسال ۲۸درصد رشد نسبت به سال ۹۴ را شاهد هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به مضایق اعتباری کشور در سال ۹۴ بدلیل پایین بودن قیمت و تولید نفت گفت: خوشبختانه علیرغم مشکلات درآمدی سال گذشته با مشارکت بخش‌های دولتی، خصوصی و نهادهای عمومی گیلان عملکرد مطلوب و رو به بهبودی را داراست.

وی بر ضرورت حضور جدی مدیران، روسای سازمان‌ها و دانشگاه‌ها در برنامه‌های هفته دولت تأکید و تصریح کرد : حضور در بین مردم به عنوان ولی نعمت ما و بررسی مسائل و مشکلاتشان طبق سفارش امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری از وظایف مدیران است و باید در هفته دولت تقویت شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه بیان عملکردها منحصر به یک دولت، حزب ، جناح و گروه خاصی نیست افزود: بیان عملکردها و تبیین آن برای مردم موجب تقویت نظام و ایجاد امید در بین اقشار مختلف است.

وی خاطر نشان کرد: بحمدا… عملکرد استان بسیار مثبت و قابل دفاع است و باید تلاش شود تا در جهت رفع نقصان‌ها کوشا باشیم.

 نجفی به اعلام آمادگی صدا و سیمای استان درخصوص انعکاس عملکردها به مردم با همکاری استانداری اشاره و اظهار داشت: طی برنامه‌ پیش‌بینی شده با حضور مدیران بخش‌های مختلف پروژه‌های استانی معرفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: مدیران از فرصت ایجاد شده در رسانه‌های استان که ظرفیت‌های خوبی دارند استفاده مناسب داشته باشند.

استاندار گیلان میزان اعتبارات استانی عمرانی در بودجه امسال را ۱۷۰ میلیارد تومان گفت: میزان اعتبارات تملک دارایی  استانی سال گذشته ۱۰۱ میلیارد تومان بوده که با افزایش ۶۹ درصدی امسال به رقم ۱۷۰ میلیارد تومان رسیده است.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت تلاش ویژه مدیران در جهت رشد شاخص‌ها و تحولات جدی تأکید و تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا زمانی‌که پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام نرسیده است از تعریف پروژه‌ جدید خودداری شود.

وی یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی را عدالت محوری عنوان کرد و افزود: مردم خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام موجود هستند که نیازمند تحرک و اهتمام جدی در این خصوص است.

نجفی گفت: پروژه‌هایی که می‌توانند تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسند باید در اولویت کاری قرار گیرد.

نجفی افزود: سهم گیلان از ۲ درصد بودجه نفت وگاز برای مناطق محروم در سال گذشته ۱۶ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان بوده است که امسال با افزایش ۱۶ درصدی به ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

استاندار گیلان بر لزوم توزیع ثروت براساس نیاز و ضرورت منطقه‌ای تأکید و خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی از روستاهایی که به دلایلی عقب ماندگی را شاهد هستند باید در اولویت قرار گیرند.

وی به اقامت حدود ۳۰ میلیون گردشگر و مسافر در استان اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به این حجم مسافر باید سهم استان در بخش‌های مختلف محیط زیستی، منابع طبیعی و گردشگری دیده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.