تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1395 - 18:18
کد خبر : 1551

زنان گیلانی خواستار بهره مندی از توانمندی واقعی بانوان هستند

زنان گیلانی خواستار بهره مندی از توانمندی واقعی بانوان هستند

جارستان / مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان گفت:بانوان گیلان خواستار استقرار نظام عادلانه و شایسته سالار و بهره مندی از توانمندی واقعی بانوان می باشد. به گزارش ایسنا، منطقه گیلان، فاطمه رفیعی در نشست بانوان فرهیخته استان با معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد:

جارستان / مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان گفت:بانوان گیلان خواستار استقرار نظام عادلانه و شایسته سالار و بهره مندی از توانمندی واقعی بانوان می باشد.

به گزارش ایسنا، منطقه گیلان، فاطمه رفیعی در نشست بانوان فرهیخته استان با معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید انتظار می رود که برای استقرار تدبیر، عقلانیت و امید، مسئولیت ها در برپایی عدالت میان سطوح جامعه در دست شایستگانی قرار گیرد که دلسوز، مطلع و شجاع هستند.

وی افزود:با انتخاب دکتر مولاوردی بعنوان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده می توان انتخاب دولت تدبیر و امید را در مسئولیت دفاع از زنان و خانواده ستود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان تصریح کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه بانوان و تغییر نگرش ها از جمود و جهالت و دوری از باورهای اصیل دینی و اعتقادی باید سختی هایی را پشت سر گذاشت که با آگاهی، عشق و شجاعت میسر می شود.

وی با بیان اینکه زنان راست قامت گیلانی دوشادوش مردان شجاع این خطه خود را اثبات کرده و در تمامی صحنه ها حضور شایسته داشته اند، گفت: زنان گیلانی همواره مدافع حق و عدالت بوده و به پاس حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی هشت هزار شهید در مسیر انقلاب و دفاع مقدس و ۱۶ شهید مدافع حرم را تقدیم بارگاه الهی کرده اند.

وی با بیان اینکه زنان در خانواده های معظم شهدا با خدا معامله کرده اند، تاکید کرد:بانوان گیلان خواستار استقرار نظام عادلانه و شایسته سالار و بهره مندی از توانمندی واقعی بانوان می باشد.

به گزارش ایسنا در این مراسم هفت نفر از بانوان فرهیخته استان به نمایندگی از جامعه بانوان گیلان به ایراد سخنرانی در موضوعات مختلف با محوریت بانوان پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.