تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1395 - 17:54
کد خبر : 1541

توییت اسپانیایی زبان ظریف در آستانه سفر به آمریکای لاتین

توییت اسپانیایی زبان ظریف در آستانه سفر به آمریکای لاتین

جارستان / محمدجواد ظریف از روز یکشنبه (۳۱ مرداد) اولین سفر منطقه‌ای خود را به آمریکای لاتین آغاز می‌کند و به ترتیب به کشورهای کوبا، نیکاراگوئه، اکوادور، شیلی، بولیوی و ونزوئلا سفر خواهد کرد. به گزارش ایسنا، این دیپلمات عالی‌رتبه کشورمان را در جریان این سفر علاوه بر یک هیات سیاسی، یک هیات اقتصادی ۶۰

جارستان / محمدجواد ظریف از روز یکشنبه (۳۱ مرداد) اولین سفر منطقه‌ای خود را به آمریکای لاتین آغاز می‌کند و به ترتیب به کشورهای کوبا، نیکاراگوئه، اکوادور، شیلی، بولیوی و ونزوئلا سفر خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، این دیپلمات عالی‌رتبه کشورمان را در جریان این سفر علاوه بر یک هیات سیاسی، یک هیات اقتصادی ۶۰ نفره نیز همراهی می‌کند و این هیات قرار است در هر یک از کشورهای مقصد با همتایان خود در ارتباط با گسترش همکاری اقتصادی و تجاری رایزنی و گفت‌وگو کند.

رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان در آستانه این سفر توییتی به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

ترجمه این توییت به زبان فارسی به شرح زیر است: از روز یکشنبه سفر به شش کشور آمریکای لاتین را با یک گروه از بازرگانان برای تقویت روابط سیاسی و اقتصادی آغاز خواهم کرد.

متن اسپانیایی این توییت به شرح زیر است:

El domingo iniciaré una gira por 6 paises de América Latina junto a un grupo de empresarios para fortalecer lazos políticos y económicos.

متن انگلیسی این توییت نیز به شرح زیر است :

On Sunday, I’ll start a 6-nation tour of Latin America w/ a large delegation of business executives to strengthen political & economic ties.

بر اساس این گزارش، آمریکای لاتین از نظر جغرافیایی صحنه وسیعی را شامل می‌شود و ۳۹ کشور با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ میلیون نفر در این منطقه زندگی می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.