تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 15:44
کد خبر : 15260

ائتلاف رشتی‌ها،همه با هم برای رشت/سعید برگ چین

ائتلاف رشتی‌ها،همه با هم برای رشت/سعید برگ چین

از آنجایی که در شهری زندگی می‌کنیم که از افراد شاخص و وارسته غنی است،فراگیر شدن نام ائتلاف رشتی‌ها نه یک اتفاق بلکه نشان‌دهنده درستی و صداقت راه انتخابی توسط تشکیل دهندگان این ائتلاف می‌باشد.

در روزهای پر شور نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری،نباید حرارت پرشور رشتی‌ها برای تدارک انتخابات شورای اسلامی شهر را نادیده گرفت.انتخاباتی که نتیجه مستقیم آن تشکیل پارلمان شهری است.
از آنجایی که اعضای منتخب شورا در راستای وظایف خود،مسئولیت خطیر تصمیم گیری در زمینه های مختلف مدیریت شهری اعم از عمرانی،فرهنگی،اجتماعی و… را برعهده دارند،توجه به این مهم ضروری می‌آید که شورا محلی برای کسب تجربه و آزمون و خطا نیست و علاوه بر تخصص،شناخت جغرافیا و همچنین روح حاکم بر شهر نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
حال با توجه به نقش کلیدی پارلمان محلی در روند توسعه شهری و در همین راستا،افراد و گروه‌های مختلفی چه در قالب کاندیدا و چه حامیان کاندیداها یا جریان‌ها وارد کارزار انتخابات شده‌ و‌ هرکدام بنا به اهداف و مرام‌نامه خود فعالیت می‌کنند.
در میان تمامی این گروه‌ها،ائتلافی به نام ائتلاف رشتی‌ها به چشم می‌خورد.ائتلافی که تنها با مزین کردن نام خود به رشت تشکیل نشده،بلکه طبق مرام‌نامه و اهدافی که برای خود تعیین کرده،از اعضایی بهره می‌برد که قلبا خود را مدیون شهرشان دانسته و در جهت ارتقای نام رشت از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنند.
ائتلاف رشتی‌ها از جوانان و افراد مجرب و خوش نام این شهر تشکیل شده و وام‌دار هیچ جریان فکری یا حزبی نبوده و نیست،بلکه خود تولید کننده فکری نو در جهت همبستگی بیشتر افراد در جهت ساختن شهری آباد می‌باشد.
از آنجایی که در شهری زندگی می‌کنیم که از افراد شاخص و وارسته غنی است،فراگیر شدن نام ائتلاف رشتی‌ها نه یک اتفاق بلکه نشان‌دهنده درستی و صداقت راه انتخابی توسط تشکیل دهندگان این ائتلاف می‌باشد.
از سویی دیگر استقبال پرشور مردم رشت از این ائتلاف و کمپین حمایت از آن که باعث به وجو آمدن موجی مثبت در شهر گردیده،اذهان را متوجه این مهم می‌نماید که اقشار جامعه در جهت اعتلای نام رشت و هدایت آن به سمت توسعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
روی سخن با همشهریان محجوب رشتی است،مردمانی نجیب که در علم و هنر سرآمد بوده و هستند،زیبا سرشتانی که همچو عاشق با شهرشان عشقبازی می‌کنند.هر روز که از عمر شهر زیبایمان می‌گذرد،بر مسئولیت تک تک افرادمان افزوده می‌شود،چرا که من و تو و ماییم که رشتمان را می‌سازیم.آری،ماییم که اکنون در لحظه حال روزگار،خود را وام‌دار شهری می‌دانیم که در آن رشد کرده و لحظه‌ به لحظه زیستن را در آن نفس می‌کشیم و خاک نقطه به نقطه‌اش را سرمه چشمان‌مان می‌کنیم.
اکنون همه با هم دست در دست با قلبی آکنده از عشق به رشت در قالب ائتلاف رشتی‌ها قدم در راه توسعه شهرمان می‌نهیم.

(تو اگر برخیزی،من اگر برخیزم،همه برمی‌خیزند)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.