تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1395 - 17:22
کد خبر : 1522

سخنگوی ناجا: اعضای گروهک تکفیری اخیر در کرمانشاه را تک تیراندازان ناجا به هلاکت رساندند

سخنگوی ناجا:  اعضای گروهک تکفیری اخیر در کرمانشاه را تک تیراندازان ناجا به هلاکت رساندند

جارستان / سخنگوی نیروی انتظامی می گوید تک تیراندازان یگان ویژه پلیس اعضای گروهک تکفیری را که طی هفته اخیر در کرمانشاه شناسایی شدند به هلاکت رساندند. اعضای گروهک تکفیری اخیر در کرمانشاه را تک تیراندازان ناجا به هلاکت رساندند سردار سعید منتظر المهدی روز پنجشنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا ضمن اعلام این

جارستان / سخنگوی نیروی انتظامی می گوید تک تیراندازان یگان ویژه پلیس اعضای گروهک تکفیری را که طی هفته اخیر در کرمانشاه شناسایی شدند به هلاکت رساندند.

اعضای گروهک تکفیری اخیر در کرمانشاه را تک تیراندازان ناجا به هلاکت رساندند
سردار سعید منتظر المهدی روز پنجشنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا ضمن اعلام این موضوع افزود این عملیات نتیجه تلاش تمام دستگاه های امنیتی بود.
منتظر المهدی همچنین تاکید کرد: نیروی انتظامی بر تمام فعالیت های گروهک تروریستی تکفیری اشراف دارد و به آنها اجازه انجام هیچگونه فعالیتی را در کشور نمی دهد.
اعضای یک تیم انتحاری وابسته به گروهک تکفیری داعش که برای انجام عملیات در نقاط مختلف و شهرهای مرکزی کشور وارد ایران شده بوده اند طی دوشنبه و سه شنبه این هفته در استان کرمانشاه شناسایی و منهدم شدند.
اسدالله رازانی ، استاندار کرمانشاه پیش تر در گفت وگو با ایرنا گفته بود در این درگیری سه عضو این تیم تروریستی که یک خانه تیمی در شهر کرمانشاه را در اختیار گرفته بودند، روز سه شنبه طی یک عملیات کشته شدند؛ ضمن اینکه از این خانه تیمی انواع سلاح های نظامی و انفجاری مانند جلیقه و کمربندهای انتحاری، نارنجک و انواع سلاح خودکار و کمری کشف شده است.
به گفته رازانی در درگیری دیگری که دوشنبه شب در یکی از شهرهای غربی این استان بین نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان با بخش دوم همین تیم ترویستی رخ داد، یکی از عناصر موثر گروه تکفیری داعش به هلاکت رسید و تعدادی هم دستگیر شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.