تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 20:26
کد خبر : 1439

تذکر صداوسیما به مهران مدیری

تذکر صداوسیما به مهران مدیری

جارستان / نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از نمایندگان اهل سنت از اقدام صداوسیما در برخود با شبکه نیسم تشکر کرد. دو شب پیش برنامه «دورهمی» با موضوع تظاهر و ریا به روی آنتن رفت. در بخشی از این برنامه مجری «دورهمی» داستان فرد ریاکار و نان به نرخ روزخوری را

جارستان / نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از نمایندگان اهل سنت از اقدام صداوسیما در برخود با شبکه نیسم تشکر کرد.
دو شب پیش برنامه «دورهمی» با موضوع تظاهر و ریا به روی آنتن رفت. در بخشی از این برنامه مجری «دورهمی» داستان فرد ریاکار و نان به نرخ روزخوری را روایت کرد که برای استخدام بدون هیچ دلیلی به طلحه و زبیر از شخصیت‌های صدر اسلام لعنت می‌فرستد. پخش این قسمت از برنامه باعث اعتراض ۲۰ نماینده سنی مذهب مجلس شورای اسلامی شد و علی مطهری نایب رییس مجلس هم نسبت به این اتفاق واکنش منفی نشان داد

به گزارش فرارو، محمدقسیم عثمانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: ما مجمع نمایندگان اهل سنت از برخورد شایسته‌ صداوسیما با موضوعی که در شبکه نسیم انجام شده، کمال تشکر را داریم و اخراج ناظر پخش و تذکر به مجری و تهیه‌کننده را نشان از نگاه منطقی صداوسیما می‌دانیم.

چند روز پیش بیست تن از نمایندگان اهل سنت به یکی از برنامه های دورهمی انتقاد کردند و خواستار برخورد صدا و سیما با این برنامه شدند.

این نمایندگان در تذکر کتبی خود به وزیر فرهنگ ابراز کردند که به منظور پیشگیری از اهانت به بزرگان اهل سنت با عوامل تولید و مجری برنامه دورهمی که اخیرا در برنامه خود به اهل سنت اهانت کرده‌اند برخورد شود.

همچنین علی مطهری نایب رییس مجلس، که ریاست یک جلسه مجلس را برعهده داشت در پاسخ به تذکری دراین باره گفت: «توهین به افراد اهل سنت کارزشتی است و صدا و سیما باید عذرخواهی کند.»

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی از ۲۷ اسفند از شبکه نسیم پخش می‌شود.

مهران مدیری، مجری این برنامه از قسمت سیزدهم کارگردانی آن را نیز بر عهده گرفته است.

در تازه‌ترین قسمت این برنامه که جمعه ۲۲ مرداد با موضوع «تظاهر و ریا» پخش شد، مدیری داستان فردی ریاکار را روایت کرد که برای استخدام از روی ریاکاری بدون هیچ ارتباطی با موضوع استخدام به دو تن از بزرگان اهل سنت یعنی طلحه و زبیر لعنت می‌فرستد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.