تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 1:39
کد خبر : 1346

کشف ۱۷ کیلو گرم تریاک، شیشه و هروئین در گیلان

کشف ۱۷ کیلو گرم تریاک، شیشه و هروئین در گیلان

جارستان / ماموران مبارزه با مواد مخدر ۱۷ کیلو گرم تریاک، شیشه و هروئین را در گیلان کشف کردند. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ماموران عملیات ویژه در بررسی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت اعضای دو باند قاچاق مواد مخدر، این موضوع

جارستان / ماموران مبارزه با مواد مخدر ۱۷ کیلو گرم تریاک، شیشه و هروئین را در گیلان کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ماموران عملیات ویژه در بررسی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت اعضای دو باند قاچاق مواد مخدر، این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

احدالله احدی با بیان اینکه در عملیات اول، ماموران عملیات ویژه با دستگیری ۴ عضو یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر،۱۴ کیلو و۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند، افزود: تریاک کشف شده با جاسازی در یکدستگاه خودروی پراید توسط متهمی ۵۰ ساله به شهرستان رشت انتقال یافته بود، که با اقدام به موقع ماموران تمامی اعضای این باند دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۳ کیلو و ۱۶۰ گرم شیشه و هروئین در شهرستان لاهیجان و دستگیری یک متهم ۳۰ ساله، افزود: این قاچاقچی یک کیلو و۲۶۰ گرم هروئین و یک کیلو و ۹۰۰ گرم ماده توهم زای شیشه را در کنسول و سقف یک خودروی جوک جاسازی وارد استان گیلان کرده بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، اظهار داشت: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم گیلان درحوزه مواد مخدر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.