تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 0:26
کد خبر : 1326

وزیر ارشاد: به نظر علم الهدی احترام می گذاریم؛ از ادامه اجرای کنسرت ها در مشهد صرف نظر می کنیم

وزیر ارشاد: به نظر علم الهدی احترام می گذاریم؛ از ادامه اجرای کنسرت ها در مشهد صرف نظر می کنیم

جارستان/وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ارایه مجوزهای موقت فعالیت به هفته نامه یالثارات گفت: از نظر ما و هیات نظارت بر مطبوعات این نشریه لغو مجوز شده و ادامه انتشار آن غیر قانونی است. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :به نظر علم الهدی احترام می گذاریم؛ از ادامه اجرای کنسرت ها در مشهد

جارستان/وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ارایه مجوزهای موقت فعالیت به هفته نامه یالثارات گفت: از نظر ما و هیات نظارت بر مطبوعات این نشریه لغو مجوز شده و ادامه انتشار آن غیر قانونی است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :به نظر علم الهدی احترام می گذاریم؛ از ادامه اجرای کنسرت ها در مشهد صرف نظر می کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ارایه مجوزهای موقت فعالیت به هفته نامه یالثارات گفت: از نظر ما و هیات نظارت بر مطبوعات این نشریه لغو مجوز شده و ادامه انتشار آن غیر قانونی است.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، علی جنتی روز سه شنبه در حاشیه چهارمین جشن ایثاردر جمع خبرنگاران افزود: هیات نظارت بر مطبوعات مجوز این نشریه را صادرکرده و بنا بر تخلفات پی درپی که داشته با توجه به مفاد قانون مطبوعات با اکثریت آرای اعضا ، آن را لغو پروانه کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با قانونی خواندن برگزاری کنسرت ها در سراسر کشورها گفت ، با توجه به مزین بودن شهر مشهد به مرقد مطهر امام رضا (ع) ، اجرای کنسرت ها در این شهر مخالفانی از جمله نماینده محترم ولی فقیه در خراسان رضوی را داشت که ما به نظر ایشان احترام گذاشته و با اینکه این کنسرت ها مشکل خاصی نداشت اما از ادامه اجرای آنها در این شهر صرف نظر کردیم.

جنتی تصریح کرد با این حال کنسرت ها در دیگر شهرهای استان خراسان رضوی از جمله سبزوار ، نیشابور ، چناران و دیگر شهرها اجرا خواهد شد و به هیچ وجه قابل پذیرش نخواهد بود که از اجرای آنها جلوگیری شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد با تمام توان به خواسته مردم برای اجرای کنسرت ها در شهرهای سراسر کشور احترام گذاشته و برای تحقق آنها تلاش خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.