تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 - 20:48
کد خبر : 1312

لبخند «بولت» چگونه ثبت شد؟

لبخند «بولت» چگونه ثبت شد؟

جارستان/عکاس استرالیایی یکی از برترین تصاویر ثبت‌شده از المیپیک ریو گفت، فکر نمی‌کردم این عکس تا این حد معروف شود. هالیوود ریپورتر نوشت: عکس ثبت‌شده از «یوسین بولت» دونده اسطوره‌ای اهل جامائیکا در مرحله نیمه نهایی رقابت دو ۱۰۰ متر المپیک ریو، در حالی که با چهره خندان و به راحتی از حریفان خود پیشی

جارستان/عکاس استرالیایی یکی از برترین تصاویر ثبت‌شده از المیپیک ریو گفت، فکر نمی‌کردم این عکس تا این حد معروف شود.

هالیوود ریپورتر نوشت: عکس ثبت‌شده از «یوسین بولت» دونده اسطوره‌ای اهل جامائیکا در مرحله نیمه نهایی رقابت دو ۱۰۰ متر المپیک ریو، در حالی که با چهره خندان و به راحتی از حریفان خود پیشی گرفت، نتیجه تصمیم سریعی بود که «کمرون اسپنسر» عکاس «Getty Image» برای ثبت آن گرفت و تا کنون یکی از به‌یادماندنی‌ترین عکس‌های این رقابت‌ها بوده است و به احتمال زیاد یکی از نامزدهای کسب جایزه پولیتزر نیز خواهد بود.

«کمرون اسپنسر» عکاس ۳۸ ساله استرالیایی در گفت‌وگو با «هالیوود ریپورتر» عنوان کرد، پس از ثبت این عکس با سیلی از تبریک‌ها مواجه شدم و بسیار افتخار می‌کند.

او که پنجمین المپیک خود را به‌عنوان عکاس تجربه می‌کند، گفت: “زمانی که این عکس را گرفتم می‌دانستم خیلی خوب شده، اما فکر نمی‌کردم تا این اندازه معروف شود. وظیفه من عکاسی از رویدادهای دیگر بود؛ اما تصمیمی سریع گرفتم و تصویری اسلوموشن از «یوسین بولت» دونده جامائیکایی معروف به سریع‌ترین مرد جهان گرفتم و این ریسک دور شدن از محل استقرار اصلی‌ام و احتمال از دست دادن چند عکس ارزش آن را داشت. فکر می‌کنم «بولت» شخصیت درخشانی دارد. او یک شومن است و عاشق سرگرم کردن مردم است.

براساس پیش‌بینی‌ها از میان سه عکس برتری که «کمرون اسپنسر» ثبت کرده است، تصویر بولت به رقابت‌های گوناگونی از جمله جوایز پولیتزر وارد خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.