تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 - 16:07
کد خبر : 1295

فرماندار رشت خبر داد: بهره برداری از ۲۰۴ پروژه عمرانی شهرستان رشت در هفته دولت

فرماندار رشت خبر داد: بهره برداری از ۲۰۴ پروژه عمرانی شهرستان رشت در هفته دولت

جارستان/مهدوی از بهره برداری از ۲۰۴ پروژه عمرانی مختلف با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال در شهرستان رشت طی هفته دولت سالجاری خبرداد. سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار کرد:امسال در هفته دولت ۲۰۴ پروژه مختلف در شهرستان رشت

جارستان/مهدوی از بهره برداری از ۲۰۴ پروژه عمرانی مختلف با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال در شهرستان رشت طی هفته دولت سالجاری خبرداد.

سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار کرد:امسال در هفته دولت ۲۰۴ پروژه مختلف در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد که از این تعداد ۱۹۰ پروژه متعلق به بخش دولتی و ۱۴ پروژه نیز متعلق به خصوصی هستند.

وی افزود:برای این پروژه ها در مجموع ۷ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که هزار و ۵۱۲ میلیاردریال توسط بخش دولتی و ۶ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی تامین شده است.

فرماندار رشت گفت:این پروژه ها شامل آسفالت راه روستایی،گازرسانی،کتابخانه،صنایع سلولزی و … می باشند.

مهدوی ادامه داد: ۵۹۲ پروژه عمرانی در سال ۹۴ به بهره‌برداری رسید که از این تعداد، ۳۴۵ پروژه متعلق به بخش دولتی و خصوصی در هفته دولت سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.