تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 - 2:38
کد خبر : 1259

افشای روابط غیر اخلاقی رییس جمهوری سابق امریکا

افشای روابط غیر اخلاقی رییس جمهوری سابق امریکا

جارستان/لیندون جانسون سی و ششمین رییس جمهوری امریکا از حزب دموکرات بود. جانسون معاون جان اف کندی بود رییس جمهوری امریکا و پس از ترور او در نوامبر ۱۹۶۳ میلادی به ریاست جمهوری رسید. اکنون افشاگری ای صورت گرفته که نشان می دهد او به روسپی ها علاقه زیادی داشته است. خرداد: مشخص شده که

جارستان/لیندون جانسون سی و ششمین رییس جمهوری امریکا از حزب دموکرات بود.

جانسون معاون جان اف کندی بود رییس جمهوری امریکا و پس از ترور او در نوامبر ۱۹۶۳ میلادی به ریاست جمهوری رسید. اکنون افشاگری ای صورت گرفته که نشان می دهد او به روسپی ها علاقه زیادی داشته است.

خرداد: مشخص شده که جانسون برای کاهش اضطرابش با یک روسپی به نام پنی دیدار داشته است آن هم در تگزاس و در دهه ۶۰ میلادی یکی از مشتریان ثابت روسپی خانه ای در آن شهر بوده است. این روسپی خانه در سال ۱۹۷۳ میلادی بسته شد.

این روزنامه اشاره می کند که جانسون دچار استرس های دائمی بوده و گمان می کرده که رابطه جنسی با روسپی ها او را آرام خواهد کرد.

نیویورک پست به نقل از “پنی” یکی از روسپیان مورد علاقه جانسون این افشاگری را انجام داده است. اد میلتون رییس این روسپی خانه نیز این موضوع را تایید کرده است.

او گفته که قوانین سخت گیرانه ای را برای روسپی های شاغل در آنجا وضع کرده بود از جمله آن که مشتریان نیز حق خشن صحبت کردن و استفاده از کلمات رکیک را نداشته اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.