تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 - 1:26
کد خبر : 1242

جذب نیرو برای داعش از راه گرسنگی دادن به مردم

جذب نیرو برای داعش از راه گرسنگی دادن به مردم

جارستان/تروریست‌های‌ داعش در شهر موصل، با گرسنگی دادن مردم سعی دارند آن‌ها را مجبور به دست گرفتن سلاح و جنگیدن در کنار خود کنند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همراه با افزایش تحرکات نیروهای عراقی برای آغاز مرحله نهایی آزادسازی شهر موصل، تروریست‌های حاضر در این شهر، مردم را با گرسنگی دادن در اسارت

جارستان/تروریست‌های‌ داعش در شهر موصل، با گرسنگی دادن مردم سعی دارند آن‌ها را مجبور به دست گرفتن سلاح و جنگیدن در کنار خود کنند.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همراه با افزایش تحرکات نیروهای عراقی برای آغاز مرحله نهایی آزادسازی شهر موصل، تروریست‌های حاضر در این شهر، مردم را با گرسنگی دادن در اسارت خود درآورده‌اند.

«ربیع الجواری» از کارشناسان نظامی نیروهای پیشمرگه به شبکه روداونت، در این باره می‌گوید: داعش از راه گرسنگی دادن مردم موصل را مجبور به دست گرفتن سلاح و جنگیدن می‌کند و این به این معنی است که اهالی این شهر داعش و افکارش را نمی‌پذیرند.

وی افزود: انسان وقتی که در حال شکست قرار می‌گیرد، دست به هر کاری می‌زند و داعش نیز به ورشکستگی دچار شده و در همه درگیری‌ها چه با نیروهای پیشمرگه و با ارتش عراق، شکست خورده است؛ بنابراین دست به این گونه روش‌ها می‌زند.

الجواری تأکید کرد که ما اطلاعات موثقی داریم که مردم موصل، پیوستن به داعش را رد می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.