تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 - 0:50
کد خبر : 118212

تکذیب واگذاری مالکیت سپیدرود رشت به بهشتی | تعلیق فعالیت آرمین منفرددوست

تکذیب واگذاری مالکیت سپیدرود رشت به بهشتی | تعلیق فعالیت آرمین منفرددوست

روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اعلام کرد که با توجه به عدم دریافت پروانه فعالیت از اداره کل ورزش و جوانان استان توسط داریوش بهشتی متقاضی خرید باشگاه سپیدرود، به اطلاع عموم می‌رساند. نامبرده طی نامه شماره ۴٠١٣٩٨-س مورخ ١۴٠١/١٢/١۵ از سوی علیرضا نوید مالک این باشگاه، بعنوان مدیرعامل باشگاه سپیدرود به هیات فوتبال

روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اعلام کرد که با توجه به عدم دریافت پروانه فعالیت از اداره کل ورزش و جوانان استان توسط داریوش بهشتی متقاضی خرید باشگاه سپیدرود، به اطلاع عموم می‌رساند. نامبرده طی نامه شماره ۴٠١٣٩٨-س مورخ ١۴٠١/١٢/١۵ از سوی علیرضا نوید مالک این باشگاه، بعنوان مدیرعامل باشگاه سپیدرود به هیات فوتبال گیلان معرفی شدند.

 

تعلیق فعالیت آرمین منفرد دوست تا اعلام کمیته انضباطی

 

، طبق اعلام باشگاه سپیدرود رشت، آرمین منفرددوست از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت.

 

چندی پیش ویدئویی در صفحه شخصی آرمین منفرد دوست بازیکن تیم سپیدرود رشت منتشر شد که در آن گفته شده بود بازیکنان تیم پس از مسابقه تیم در لیگ با نیسان در حال بازگشت به سمت رشت هستند.

 

روز گذشته هم در یک مطلب به نقل از باشگاه سپیدرود گفته شده؛ این تصویر بلیط آرمین منفرددوست بازیکن سپیدرود که به درخواست خودش با سواری به سمت رشت حرکت کردند و پس از خرابی خودروی MVM بصورت کاملا غیرحرفه‌ای و ناجوانمردانه مسیر کوتاه آوج تا تاکستان را با ضبط ویدیویی باعث تشویش اذهان عمومی و خدشه دار کردن اعتبار این تیم گردید، از کمیته انضباطی و روابط عمومی باشگاه خواستار پیگیری سریع و برخورد با این ناهنجاری‌های ورزشی هستیم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.