تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردین 1402 - 0:41
کد خبر : 117854

▪️استاندار گیلان؛ ♦ساحل خزر ساحل مدیترانه نیست!/اجازه هنجارشکنی به کسی نمی دهیم

▪️استاندار گیلان؛  ♦ساحل خزر ساحل مدیترانه نیست!/اجازه هنجارشکنی به کسی نمی دهیم

  اینجا مدیترانه نیست!   استاندار گیلان با بیان اینکه آزادسازی سواحل به معنای رهاسازی سواحل نیست، افزود: همه ما مدیران و مردم در قبال شهدا مسؤول هستیم لذا مسافران نباید سواحل دریای خزر در استان گیلان را با سواحل مدیترانه اشتباه گرفته و به فرهنگ غنی و اسلامی مردم گیلان دهن‌کجی کنند.   برخورد

 

اینجا مدیترانه نیست!

 

استاندار گیلان با بیان اینکه آزادسازی سواحل به معنای رهاسازی سواحل نیست، افزود: همه ما مدیران و مردم در قبال شهدا مسؤول هستیم لذا مسافران نباید سواحل دریای خزر در استان گیلان را با سواحل مدیترانه اشتباه گرفته و به فرهنگ غنی و اسلامی مردم گیلان دهن‌کجی کنند.

 

برخورد قاطع استاندار گیلان با بدحجابی در ادارات

 

عباسی با دستور به سازمان‌ها، نهادها و ادارات دولتی و خصوصی در خصوص الزام به رعایت حجاب توسط کارکنان و ارباب رجوع گفت: تمامی کارکنان ادارات دولتی و خصوصی موظف به رعایت حجاب بوده و وظیفه نظارت بر این امر بر عهده مدیر مربوطه است از این رو به تمامی نهادها، سازمان‌ها و ادارات دولتی اعلام می‌کنم به بی و بدحجابی در ادارات برخورد خواهم کرد.

 

وی با اشاره به نقش غیرقابل کتمان ائمه جمعه در گسترش فرهنگ حجاب در کشور و روشنگری در خصوص عفاف و حجاب در تریبون‌های نماز جمعه بیان کرد: ائمه جمعه باید در تریبون‌های نماز جمعه در خصوص عفاف و حجاب برای مردم روشنگری کرده و فریضه جهاد تببین را با ارائه تحلیل‌های کارشناسانه به خوبی انجام دهند.

 

استاندار گیلان دیگر اولویت دولت در استان گیلان در سال جدید را تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام برشمرد و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید به دنبال پیمانکاران و به ویژه پیمانکارانی که در لیست سیاه هستند بروند زیرا آنان فقط به فکر سوءاستفاده از منابع بوده و هیچ سودی برای گیلان در راستای تمکیل پروژه‌های عمرانی ندارند.

 

عباسی با بیان اینکه رشد و معرفی تولیدات کشاورزی منجر به توسعه استان گیلان در عرصه‌های مختلف می‌شود، افزود: به طور جد ما پشت کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و صنایع‌دستی هستیم و برای پیشرفت اقتصاد کشاورزی باید زنجیره عرضه را فعال کنیم.

 

وی با تکلیف به اداره کل میراث فرهنگی در خصوص بازسازی ابنیه‌های تاریخی در استان گیلان گفت: اعتبارات لازم برای بهسازی و بازسازی تمامی ابنیه‌ تاریخی در استان گیلان گرفته شده لیکن اداره کل میراث فرهنگی باید به انجام سریع این مهم اهتمام ورزد.

 

بهره‌برداری از فاضلاب مسکن مهر رشت

 

استاندار گیلان از برگزاری آخرین جلسه در خصوص وضعیت فاضلاب استان گیلان، پسماند و شیرابه در استان خبر داد و بیان کرد: ۳۶ درصد آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهررود و همچنین تالاب بین‌المللی انزلی مربوط به فاضلاب شهرک صنعتی رشت است که با تدابیر صورت گرفته تصفیه‌خانه این فاضلاب به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

به گفته عباسی؛ ۱۷ هزار خانوار در مسکن مهر رشت بامشکل فاضلاب مواجه بودند که با تدابیر صورت گرفته، فاضلاب مسکن مهر رشت با ظرفیت پوشش ۳۰ هزار خانوار به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار گیلان با بیان اینکه آزادسازی سواحل به معنای رهاسازی سواحل نیست، گفت: همه ما مدیران و مردم در قبال شهدا مسؤول هستیم لذا مسافران نباید سواحل دریای خزر در استان گیلان را با سواحل مدیترانه اشتباه گرفته و به فرهنگ غنی و اسلامی مردم گیلان دهن‌کجی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.