تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 16:09
کد خبر : 117622

♦دبیرکل حزب ندای ایرانیان: به‌عنوان عیدی بخش کثیری از جامعه رسانه‌ای دستور به آزادی نیلوفر حامدی و الهه محمدی دهید

♦دبیرکل حزب ندای ایرانیان: به‌عنوان عیدی بخش کثیری از جامعه رسانه‌ای دستور به آزادی نیلوفر حامدی و الهه محمدی دهید

جارستان/🔹️دبیرکل حزب ندا در نامه‌ای به رییس قوه قضاییه درباره نیلوفر حامدی و ‌الهه محمدی خواستار آزادی این دو روزنامه‌نگار شد.   به گزارش شبکه شرق، در نامه شهاب‌الدین طباطبایی آمده است:   🔹️پس از عفو گسترده و راهگشای بهمن‌ماه جاری، همچنان دو تن از روزنامه‌نگاران بازداشتی حوادث تلخ اخیر، شش ماه است که در

جارستان/🔹️دبیرکل حزب ندا در نامه‌ای به رییس قوه قضاییه درباره نیلوفر حامدی و ‌الهه محمدی خواستار آزادی این دو روزنامه‌نگار شد.

 

به گزارش شبکه شرق، در نامه شهاب‌الدین طباطبایی آمده است:

 

🔹️پس از عفو گسترده و راهگشای بهمن‌ماه جاری، همچنان دو تن از روزنامه‌نگاران بازداشتی حوادث تلخ اخیر، شش ماه است که در زندان روزگار می‌گذرانند. در طول چند هفته گذشته نیز اخبار امیدوارکننده‌ای از آزادی آنان شنیدیم که متاسفانه محقق نشد.

 

🔹️بنابر گفته مقامات قضایی، مراحل بازپرسی و تحقیقات مدت‌هاست به پایان رسیده، اظهارات مکرر مدیران مسئول دو روزنامه شرق و هم‌میهن که این دو خبرنگار در آن مشغول به کار بوده‌اند را نیز حتما شنیده‌اید. با شناختی که از این دو روزنامه‌نگار دارم و از منش و مشی کاری آنان مطلعم، عرض می‌کنم در کار حرفه‌ای خود جز به منافع ملی نیندیشیده‌اند و پس از این نیز جز این نخواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.