تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 - 11:30
کد خبر : 117193

انتخاب سر پهلوان سال ۱۴۰۱ کشتی گیله مردی

انتخاب سر پهلوان سال ۱۴۰۱ کشتی گیله مردی

جارستان/ مویدی نائب رییس انجمن کشتی گیله مردی کشور در حاشیه مسابقات کشتی گیله مردی انتخابی سر پهلوان سال ، اظهار داشت : مسابقات انتخابی سر پهلوان سال ۱۴۰۱ کشتی گیله مردی که توسط انجمن کشتی گیله مردی کشور برگزار گردید و این رقابت ها همه ساله در اسفند ماه انجام می شود و رقابت های

جارستان/ مویدی نائب رییس انجمن کشتی گیله مردی کشور در حاشیه مسابقات کشتی گیله مردی انتخابی سر پهلوان سال ، اظهار داشت : مسابقات انتخابی سر پهلوان سال ۱۴۰۱ کشتی گیله مردی که توسط انجمن کشتی گیله مردی کشور برگزار گردید و این رقابت ها همه ساله در اسفند ماه انجام می شود و رقابت های حاضر دور دوم این مسابقات می باشد .

 

وی افزود: دور دوم این رقابت های روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه جاری برگزار شد و با انتخاب پهلوان سال و اهدای کمربند پهلوانی به سر پهلوان کشتی گیله مردی سنگین وزن به پایان رسید.

 

وی خاطر نشان کرد : تعداد شرکت کنندگان در این دوره ۱۶ نفر و همگی از پهلوانان سنگین وزن استان‌های گیلان و مازندران بودند که در این رقابت ها حضور داشتند .

 

فردین معصومی رئیس انجمن کشتی گیله مردی ایران نیز در گفتگویی با برنا گفت : مسابقات انتخاب پهلوان سال ۱۴۰۱ در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت به مدت دو شب برگزار شد و استقبال از این رقابت ها چشمگیر بود .

وی گفت : مقام اول کشتی گیله مردی برای رسیدن به کمربند پهلوانی کشور به سجاد رسولی از شهرستان لنگرود ، مقام دوم مجتبی روشن بخش از قاسم آباد سفلی و مقام سوم به محمدرضا زینی از رودسر تعلق گرفت.

 

معصومی در پایان از مسوولین استان و نمایندگان مجلس گیلان برای حمایت از زنده نگه داشتن ورزش کشتی گیله مردی این سنت بومی محلی و دیرینه استان قدردانی کرد.

 

/خبرگذاری برنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.