تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 - 1:45
کد خبر : 117162

سیدحسن نصرالله: برای نبرد بزرگ در منطقه آماده‌ایم

سیدحسن نصرالله: برای نبرد بزرگ در منطقه آماده‌ایم

جارستان/ سیدحسن نصرالله: برای نبرد بزرگ در منطقه آماده‌ایم   دبیرکل حزب‌الله لبنان چهارشنبه شب در نشستی خصوصی با حدود دویست نفر از شخصیت‌های فکری، سیاسی و رسانه‌ایِ کشورهای عربی و اسلامی در بیروت:   🔹گرچه دشمن تلاش می‌کند با جنگ شناختی ذهن نسل‌های جدید را نسبت به حقایق موجود دچار اختلال ادراکی کنند، اما نبرد

جارستان/ سیدحسن نصرالله: برای نبرد بزرگ در منطقه آماده‌ایم

 

دبیرکل حزب‌الله لبنان چهارشنبه شب در نشستی خصوصی با حدود دویست نفر از شخصیت‌های فکری، سیاسی و رسانه‌ایِ کشورهای عربی و اسلامی در بیروت:

 

🔹گرچه دشمن تلاش می‌کند با جنگ شناختی ذهن نسل‌های جدید را نسبت به حقایق موجود دچار اختلال ادراکی کنند، اما نبرد اصلی، نبرد برای آزادی فلسطین است. ما برای این نبرد کاملا آماده‌ایم و منتظر ساعت صفر هستیم.

 

🔹دخالت آمریکایی‌ها در این زمینه می‌تواند اهمیت نبرد و پیامدهای اصلی درگیریِ پیشِ رو را افزایش دهد.

 

🔹با وجود چالش‌هایی که امروز محور مقاومت با آن روبه‌رو است، اما منسجم‌تر و قوی‌تر شده و با اراده‌ای قوی جهت پاسخ‌گویی به هرگونه تجاوز بزرگ رژیم صهیونیستی که منطقه را هدف قرار دهد، آماده است.

 

🔹در فلسطین اشغالی یک نبرد بزرگ در حال رخ دادن است و با توجه به مقیاس آنچه رژیم صهیونیستی با آن مواجه است، پایان این رژیم جعلی آنقدر نزدیک شده که ممکن است در همین مرحله محقق شود./ نورنیوز

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.