تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اسفند 1401 - 16:44
کد خبر : 117140

♦نجات زن جوان رشتی از خودکشی در رودخانه گوهررود

♦نجات زن جوان رشتی از خودکشی در رودخانه گوهررود

جارستان/ فرمانده انتظامی رشت گفت: با حضور و اقدام به موقع ماموران انتظامی این شهرستان، زن ۲۵ ساله رشتی از خودکشی نجات یافت.   به نقل از رکنا؛ سرهنگ “محمود حافظی” در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک زن به قصد خودکشی ، تصمیم به پریدن

جارستان/ فرمانده انتظامی رشت گفت: با حضور و اقدام به موقع ماموران انتظامی این شهرستان، زن ۲۵ ساله رشتی از خودکشی نجات یافت.

 

به نقل از رکنا؛ سرهنگ “محمود حافظی” در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک زن به قصد خودکشی ، تصمیم به پریدن از بالای پل به رودخانه گوهررود رشت را دارد، ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی به حضور به موقع پلیس، عوامل اوژانس و آتش‌نشانی در محل مورد نظر و ممانعت از خودکشی زن ۲۵ ساله اشاره کرد و گفت: این زن جوان با داشتن علائم حیاتی به بیمارستان منتقل و انگیزه خود از ارتکاب به خودکشی را مشکلات شخصی و اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان ریشه‌یابی مشکلات شخصی و اختلافات خانوادگی را نیازمند بهره‌گیری از روانشناسان مجرب دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.