تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 - 23:56
کد خبر : 117084

♦غرق شدن ماهیگیر ۳۴ ساله در کلاچای

♦غرق شدن ماهیگیر ۳۴ ساله در کلاچای

جارستان/   سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از غرق شدن مرد ۳۴ ساله حین ماهیگیری در دریای بخش کلاچای این شهرستان خبر داد.   فرمانده انتظامی رودسر از غرق شدن مرد ۳۴ ساله حین ماهیگیری در دریای بخش کلاچای این شهرستان خبر داد.         سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح

جارستان/   سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از غرق شدن مرد ۳۴ ساله حین ماهیگیری در دریای بخش کلاچای این شهرستان خبر داد.

 

فرمانده انتظامی رودسر از غرق شدن مرد ۳۴ ساله حین ماهیگیری در دریای بخش کلاچای این شهرستان خبر داد.

 

 

 

 

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی حین ماهیگیری در دریای بخش کلاچای شهرستان رودسر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

 

وی گفت: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته شده مشخص شد شب گذشته مردی ۳۴ ساله اهل و ساکن کلاچای که با تیوپ برای ماهیگیری به دریا رفته بود، بر اثر واژگونی تیوپ وعدم آشنائی به فنون شنا غرق شده است.

 

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر تصریح کرد: جستجوها توسط عوامل انتظامی و امدادی ادامه داشت تا اینکه جسد بی‌جان این فرد صبح امروز، از آب خارج و با هماهنگی قضایی به برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

 

 

 

این مقام انتظامی در پایان با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، در نظر گرفتن نکات ایمنی توسط صیادان را از عوامل مهم در پیشگیری از وقوع چنین اتفاقاتی دانست و بر رعایت آن تاکید کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.