تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 - 23:42
کد خبر : 117080

🔻بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهید املاکی کومله لنگرود افتتاح شد

🔻بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهید املاکی کومله لنگرود افتتاح شد

جارستان/  با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گیلان و مسئولان شهرستان لنگرود بیمارستان ۶۴ تختخوابی «شهید املاکی» شهر کومله به بهره یرداری رسید.   استاندار گیلان در مراسم افتتاح این بیمارستان با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) با قدردانی از همه افراد و دستگاه‌های دست‌اندرکار، اظهار کرد: بیمارستان

جارستان/  با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گیلان و مسئولان شهرستان لنگرود بیمارستان ۶۴ تختخوابی «شهید املاکی» شهر کومله به بهره یرداری رسید.

 

استاندار گیلان در مراسم افتتاح این بیمارستان با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) با قدردانی از همه افراد و دستگاه‌های دست‌اندرکار، اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی لنگرود یک بیمارستان و پروژه درمانی ارزشمند در گیلان است.

وی با بیان اینکه در بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود به همه مردم خدمات ارائه می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه استان گیلان در حوزه بیمارستانی در رتبه‌های آخر کشور قرار دارد که این موضوع به وزیر بهداشت و حتی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شده است.

 

استاندار گیلان در پایان اعلام کرد: بیمارستان‌های دولتی در لنگرود، املش و رودسر باید به صورت کامل تجهیز شده و با ایجاد مراکز درمانی دیگر در نقاط مختلف رتبه گیلان در حوزه درمان ارتقاء یابد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.