تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 - 22:18
کد خبر : 116835

♦آقایان شورا؛ دستگاه نظارتی را آغشته به اختلافات پیش پای افتاده مدیریت شهری نکنید!

♦آقایان شورا؛  دستگاه نظارتی را آغشته به اختلافات  پیش پای افتاده مدیریت شهری نکنید!

جارستان /متاسفانه در حدود ۲۰ ماه از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شورای ششم رشت در منظر افکار عمومی کارنامه چندان مناسبی خود از خود به نمایش نگذاشته است. از انتخاب عجولانه سید محمد احمدی تا استعفای عجیب و فوری وی و سپس انتخاب سیدامیرحسین علوی امندانی به عنوان شهردار و در این میان

جارستان /متاسفانه در حدود ۲۰ ماه از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شورای ششم رشت در منظر افکار عمومی کارنامه چندان مناسبی خود از خود به نمایش نگذاشته است.

از انتخاب عجولانه سید محمد احمدی تا استعفای عجیب و فوری وی و سپس انتخاب سیدامیرحسین علوی امندانی به عنوان شهردار و در این میان انتضاب چند سرپرست از پرسنل شهرداری و از همه فرسایشی تر سیر قضایی پرونده قضایی علوی در دیوان و حواشی ریز و درشت و شایعات فراوان پیرامون رای شعبه تجدیدنظر آن تا همین چند روز پیش بازداشت یکی از اعضای شورای شهر رشت برای شروع به ارتشا ، همه و همه شورای شهر رشت را به شاید حاشیه دارترین شورای ادوار و تاریخ این شهر تبدیل نموده است!

 

حالا اما در حالیکه ؛ در انتخابی محتمل رحیم شوقی چهره اصولگرا و خوشنام در آستانه تصدی شهرداری رشت است اخبار ضد و نقیض از فشارهای بیرونی و جبر بیرونی ، برای انتخاب این گزینه در راستای عدم استمرار دستگیری های احتمالی بعدی حکایت میکند! 

هرچند که برای هر فردی با حداقل آشنایی ممکن با روال کاری دستگاههای امنیتی استان ؛ چنین اتهامی سنگین ، مضحک و خنده دار تلقی خواهد شد اما پرداخت غیر رسمی بعضی از شورانشینان به این امر را باید مصداق فرافکنی و فرار رو به جلو محسوب نمود.

بدون تردید؛ دستگاه اطلاعاتی استان بدون تعارف با تمامی مجاری فساد در هر پست و مقامی و در راستای صیانت از بیت المال و حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی برخورد کرده و هیچگاه در بازی های رسانه ای و خط و نشان کشی های فلان عضو پارلمان محلی یا بهمان جوسازی اشخاص پیرامون ایشان تسلیم نمیشود.

شاهد مثال اینکه ؛ دستگیری صورت پذیرفته نیز در حین ارتکاب جرم و بدون کوچکترین اغماض و شکی حادث‌گردیده و حتما منطبق با قانون ، با وصف پرونده کیفری مربوطه مراحل سلب عضویت این عضو نیز در دستور سیاق قانونی آتی قرار دارد.

امید است؛ شورای شهر رشت در ماههای پیش رو با پذیرش اشتباهات عیان رفتاری خویش، مسیر عینی خدمت به مردم و انقلاب را دستور کار خود قرار داده و ابدا به بازی های خلاف قاعده و مغایر با عرف ورود ننماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.