تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 - 0:13
کد خبر : 116792

گیلان رتبه یازدهم استانهای کشور در پرداخت وام ازدواج

گیلان رتبه یازدهم استانهای کشور در پرداخت وام ازدواج

جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته جوان برگزار شد ، اظهار داشت : ۲۷۴ برنامه فرهنگی ،ورزشی در همه شهرها و بخش های گیلان در هفته جوان برگزار می شود که ۲۶ برنامه استانی و برخی نیز ملی هستند.   وی افزود : غبار

جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته جوان برگزار شد ، اظهار داشت : ۲۷۴ برنامه فرهنگی ،ورزشی در همه شهرها و بخش های گیلان در هفته جوان برگزار می شود که ۲۶ برنامه استانی و برخی نیز ملی هستند.

 

وی افزود : غبار روبی از گلزار شهدا ، دیدار و سرکشی از خانواده های معزز شهدا ، دیدار جامعه جوان با نماینده ولی فقیه استان گیلان و امامان جماعت در شهرستانها ،نشست صمیمی با مقام عالی استان ( استاندار گیلان ) و در شهرستانها با فرمانداران محترم ،دیدارها و نشست های صمیمی با متولیان امر از اهم برنامه های هفته جوان خواهد بود.

 

آرمان اضافه کرد : جشنواره جوانان برتر ایران زمین با تجلیل از جوانان نخبه گیلان که این کار در همه ی شهرستانها برگزار خواهد شد ، جشن میلاد تا میلاد و تجلیل از جوانان نخبه استانی و شهرستانی ، ۱۷۰ مسابقه و رویداد عمومی و همایش نیز در سطح شهرها برگزار می شود و امیدواریم که این برنامه ها با مشارکت و هم افزایی همه نهادها بتوانیم برنامه های اثر گذار و ماندگاری داشته باشیم و عنوان کنیم که جوانان ما در هر عرصه ای نفش آفرین هستند .

 

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به نقش سازمان‌های مردم نهاد در حوزه اجتماعی گفت : امروز سازمان‌های مردم نهاد می توانند در هر حوزه ای که امکان رفع مشکل مردم و جامعه وجود دارد به صورت داوطلبانه ورود می کنند و با تلاش‌های شبانه روزی در کنار سایر دستگاه‌ها کمک و فعالیت می کنند.

 

آرمان با بیان اینکه جلسه شورای عالی جوانان کشور پس از یک دهه وقفه برگزار شد، تصریح کرد : در این جلسه که به ریاست جناب آقای رئیسی برگزار شد مصوبات خوبی تصویب گردید و در استان نیز جلسات ساماندهی امور جوانان به ریاست استاندار محترم به صورت منظم برگزار می گردد .

 

وی ادامه داد : بر طبق دستور ریاست محترم جمهور به همه ارگان ها و دستگاهها ،همه مکان‌هایی که امکان برگزاری مراسم ازدواج زوجین وجود دارد ،دستگاه‌های اجرایی مکلف شده اند که به صورت رایگان قرار دهند.

 

بالغ بر ۵۰ مکان در سطح استان به دستور استاندار محترم در سامانه وزارت کشور ثبت شدند و همه ی زوجینی که درصدد برپایی مراسم ازدواج خود هستند می توانند از این فضاها به صورت رایگان استفاده کنند و این موضوع ، مصوبه کمیته سامان ازدواج است.

 

وی در خصوص پرداخت وام ازدواج به زوجین خاطر نشان کرد : استان گیلان رتبه یازدهم در پرداخت وام ازدواج در کشور را داشته است . در حدود ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به ۲۵ هزار و ۷۰۳ نفر پرداخت شده و قریب به ۸۰ درصد پرداختی وام ازدواج به متقاضیان صورت گرفته است .

 

وی تاکید کرد : همه نهادها باید تلاش کنند تا در خصوص ازدواج و تامین مسکن زوجین شرایط تسهیل شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.