تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 9:50
کد خبر : 116754

♦درخواست تجمع اعتراضی سه تشکل فرهنگیان نسبت به مسمومیت های سریالی از وزارت کشور

♦درخواست تجمع اعتراضی سه تشکل فرهنگیان نسبت به مسمومیت های سریالی از وزارت کشور

به نام خدا وزیرمحترم کشورجناب آقای دکتر وحیدی   با سلام    ✅. بی شک فاجعه غم انگیز مسمومیت های سریالی چند ماه اخیر دانش آموزان به واقع تلاش برای نسل کشی دختران و فرزندان و جگرگوشه های مادران و پدران این سرزمین، و ایجاد فضای ناامنی و ناامیدی در مدارس دخترانه، را نمی توان

به نام خدا

وزیرمحترم کشورجناب آقای دکتر وحیدی

 

با سلام 

 

✅. بی شک فاجعه غم انگیز مسمومیت های سریالی چند ماه اخیر دانش آموزان به واقع تلاش برای نسل کشی دختران و فرزندان و جگرگوشه های مادران و پدران این سرزمین، و ایجاد فضای ناامنی و ناامیدی در مدارس دخترانه، را نمی توان موضوع و مساله ای تصادفی و غیرعمدی دانست.

 

✅. بدون تردید در پس این فاجعه، توطئه ای شوم، ضدانسانی و ضدملی است،که آن را باید بسیار خطرناک دانست و در نطفه خفه کرد، زیرامحیط مدارس وآن هم دختران امروز و مادران و بانوان فردای این کشور رانشانه گرفته است.

 

✅. ماضمن محکومیت این توطئه، و درخواست سریع و صریح از مسولان قضایی وامنیتی کشور برای شناسایی وبرخورد قاطعانه باعوامل و عناصر آشکار و پنهان این حادثه شوم، ازجنابعالی به عنوان وزیر کشور درخواست می کنیم، تا در اجرای قانون و حقوق مصرح احزاب، دستور دهید، مجوز تجمع اعتراضی نسبت به این فاجعه برای تشکل های زیر در تهران جلو وزارت کشور ساعت ۲ بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۷ اسفند صادرشود.

 

 

انجمن اسلامی معلمان ایران

سازمان معلمان ایران

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.