تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 - 23:19
کد خبر : 116253

🔺 اعلام تعطیلی گشت ارشاد توسط دادستان کل/سکوت فراجا و هزینه‌هایی که کشور داد

🔺 اعلام تعطیلی گشت ارشاد توسط دادستان کل/سکوت فراجا و هزینه‌هایی که کشور داد

  ✍امتداد – گروه سیاسی: خبرگزاری‌ها به نقل از دادستان کل کشور نوشته‌اند:«گشت ارشاد ربطی به قوه قضائیه ندارد؛ از همان جایی که در گذشته تأسیس شد از همانجا نیز تعطیل شد.»   ✔️بیش از ۷۰ روز است در کشور شاهد اعتراضات مردمی هستیم که جرقه آن را همین گشت ارشادی زد که امروز هیچ

 

✍امتداد – گروه سیاسی: خبرگزاری‌ها به نقل از دادستان کل کشور نوشته‌اند:«گشت ارشاد ربطی به قوه قضائیه ندارد؛ از همان جایی که در گذشته تأسیس شد از همانجا نیز تعطیل شد.»

 

✔️بیش از ۷۰ روز است در کشور شاهد اعتراضات مردمی هستیم که جرقه آن را همین گشت ارشادی زد که امروز هیچ کس حاضر نیست آن را به گردن بگیرد. بارها و بارها دلسوزان هشدار دادند از کلنجار رفتن با حجاب مردم طرفی نمی‌بندید و بگذارید مردم پوششان را خودشان انتخاب کنند. آنقدر لجاجت و یک‌دندگی کردند تا شد آنچه نباید می‌شد.

 

✔️ دختری مظلوم در بازداشتگاه همین گشت ارشاد از دنیا رفت و حالا بعد از حدود هفتاد روز خیلی آرام و بی‌صدا می‌گویند تعطیل شد. جالب است که مقام مسئولی که خبر را اعلام کرده در آن مجموعه -بخوانید نیروی انتظامی- مسئولیتی ندارد و موسس گشت ارشاد حتی حاضر نیست خبر تعطیلی‌ آن را خودش بدهد.

 

✔️اما از آن مهمتر این است که تعطیل شد؟ همین؟ تکلیف این همه ناروایی و اتفاقاتی که همین گشت ارشاد مسببش بود چه می‌شود؟ به همین راحتی تعطیل شد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.