تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401 - 11:02
کد خبر : 116162

پزشکیان: هر کسی آمد حرف بزند گفتند با آقا مخالفی/ رهبری را مقابل مردم قرار دادند/ اصلاحات به این سادگی قابل انجام نیست

پزشکیان: هر کسی آمد حرف بزند گفتند با آقا مخالفی/ رهبری را مقابل مردم قرار دادند/ اصلاحات به این سادگی قابل انجام نیست

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در مورد شکل گیری گفت وگوی ملی گفت: مشکل اساسی ما این است که اصلا بلد نیستیم با هم گفت وگو کنیم. در اداره، دانشگاه یا مجلس و هرجایی وقتی دانشجو، استاد دانشگاه یا نماینده مجلس حرفی می زند و طرف مقابل نمی تواند جواب بدهد، می گوید

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در مورد شکل گیری گفت وگوی ملی گفت: مشکل اساسی ما این است که اصلا بلد نیستیم با هم گفت وگو کنیم. در اداره، دانشگاه یا مجلس و هرجایی وقتی دانشجو، استاد دانشگاه یا نماینده مجلس حرفی می زند و طرف مقابل نمی تواند جواب بدهد، می گوید «آقا» اینگونه نگفته است؛ در صورتیکه کسی به آقا کاری ندارد. دانشجو و استادی یا هر فردی وقتی نسبت به مسئله ای مشکل دارد کسی که با این دانشجو و استاد سروکار دارد به جای اینکه از نظر علمی او را توجیه کند، می گوید “تو مخالف رهبری هستی”.

مسعود پزشکیان با بیان این مطلب  به عصر ایران گفت: وقتی همه گفت وگوها منجر به این شود که نتوانی جواب بدهی و آقا را وسط بکشی نتیجه آن این می شود که در حال حاضر در جامعه می ببینیم که تمام فشارها و حملات مستقیما به سمت رهبری است و با رئیس جمهور ، رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه کار ندارند.

 

وی افزود: هر کسی آمد حرف بزند گفتند با آقا مخالفی یعنی رهبری را مقابل مردم قرار دادند در صورتیکه خیلی از کارهایی که اینها می گویند به رهبری ربطی ندارد. ناتوانی در پاسخگویی، نداشتن علم و احساسی عمل کردن نتیجه اش این شده است که بیشتر افراد را از نظر اعتقادی با مشکل مواجه کرده اند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.