تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401 - 1:51
کد خبر : 116146

🔺کی‌روش: رویای ما کامل نشد

🔺کی‌روش: رویای ما کامل نشد

بعد از جام جهانی برزیل و روسیه، کارلوس کی‌روش امیدوار بود با نسلی که ترتیب داده، در قطر بتواند رویای صعود را تحقق بخشد اما در دیدار سوم مرحله گروهی با شکست مقابل آمریکا دستش از سهمیه کوتاه ماند.   کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران بعد از شکست مقابل آمریکا گفت: نیمه اول برای

بعد از جام جهانی برزیل و روسیه، کارلوس کی‌روش امیدوار بود با نسلی که ترتیب داده، در قطر بتواند رویای صعود را تحقق بخشد اما در دیدار سوم مرحله گروهی با شکست مقابل آمریکا دستش از سهمیه کوتاه ماند.

 

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران بعد از شکست مقابل آمریکا گفت: نیمه اول برای آمریکا بود و نیمه دوم برای ایران. باید در نیمه دوم گل می‌زدیم که این اتفاقا رخ نداد. رویای ما کامل نشد. از حالا باید به گام بعدی با ایران فکر کرد.

 

او همچنین در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: نمی‌خواستیم این نتیجه را بگیریم و می‌خواستیم نتیجه دیگری بگیریم. آمریکا بازی را بهتر از ما شروع کرد و کنترل بهتری داشت. حریف از ما پرتحرک‌تر بود و چند شانس هم داشت. آنها در نیمه اول استحقاق گلزنی را داشتند اما در نیمه دوم ما بهتر شدیم.

 

کی روش ادامه داد: ما فرصت‌هایی به وجود آوردیم. در نیمه دوم فرصت‌های بیشتری نسبت به نیمه اول داشتیم. متاسفانه در فوتبال تیمی که گل می‌زند، بازی را می‌برد. تیمی که اول گلزنی کند، استحقاق بیشتری برای پیشروی دارد. ما در نیمه اول گل خوردیم و با نتیجه‌ای که رقم خورد مجازات شدیم. منصفانه است که بگوییم باید در نیمه دوم گلزنی می‌کردیم و نتیجه صحیح این بازی باید مساوی می‌شد. فوتبال همین است. واقعیت همین است و برای آن‌ها (آمریکا) در دور دوم آرزوی موفقیت دارم

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.