تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آذر 1401 - 15:08
کد خبر : 116099

🔺سخنگوی وزارت خارجه: بیش از ۵۰ مورد تعرض به نمایندگی‌های جمهوری اسلامی داشته‌ایم

🔺سخنگوی وزارت خارجه: بیش از ۵۰ مورد تعرض به نمایندگی‌های جمهوری اسلامی داشته‌ایم

کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت: اینکه دولت‌های غربی مشخصا دولت آمریکا و برخی از دولت‌های همسو با آن در تهییج به اغتشاشات در داخل ایران نقش داشتند مورد هیچ تردیدی نیست. در این مورد اطلاعات دقیقی وجود دارد. این اطلاعات در چهارچوب‌های مختلف به سفرای مقیم تهران ارائه گردیده است. تعداد قابل توجهی از اتباع

کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت: اینکه دولت‌های غربی مشخصا دولت آمریکا و برخی از دولت‌های همسو با آن در تهییج به اغتشاشات در داخل ایران نقش داشتند مورد هیچ تردیدی نیست. در این مورد اطلاعات دقیقی وجود دارد. این اطلاعات در چهارچوب‌های مختلف به سفرای مقیم تهران ارائه گردیده است. تعداد قابل توجهی از اتباع و شهروندان کشور‌های مختلف بازداشت شده‌اند. دلایل متقنی درباره نقش آن‌ها در تهییج به اغتشاشات وجود دارد

او افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران پیگیر جنایات کشور‌های غربی علیه ملت ایران از جمله جنایت‌های آلمان و شرکت‌های آلمانی خواهد بود.

 

کنعانی گفت: همچنین بیش از ۵۰ مورد تعرض به اماکن دیپماتیک در کشور‌های غربی از جمله در کشور انگلستان شده است، کشور‌ها ملزم به حفاظت از اماکن دیپبلماتیک و مأموریت‌های دیپلماتیک هستند.

 

او افزود: کشوری که خبرنگاران ما را تحریم می‌کند و مدعی حقوق بشر است، در همان کشور رسانه‌های معاند به ترویج خشونت و حملات تروریستی و مسلحانه در ایران اقدام می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.