تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401 - 11:31
کد خبر : 115927

🔺نشست شهردار رشت با پیمانکاران شهرداری جهت سرعت بخشی به پروژه های عمرانی؛

🔺نشست شهردار رشت با پیمانکاران شهرداری جهت سرعت بخشی به پروژه های عمرانی؛

🔺پایگاه خبری تحلیلی جارستان/جلسه رسیدگی به دغدغه‌های پیمانکاران با حضور سید امیرحسین علوی شهردار رشت و پیمانکاران سطح شهر با هدف تقویت تعاملات و رفع موانع موجود برگزار شد.     جلسه با پیمانکاران پروژه‌های عمرانی سه‌شنبه یکم آذر ۱۴۰۱ به ریاست سید امیرحسین علوی شهردار رشت با هدف رسیدگی به دغدغه‌های پیمانکاران، همکاری منسجم

🔺پایگاه خبری تحلیلی جارستان/جلسه رسیدگی به دغدغه‌های پیمانکاران با حضور سید امیرحسین علوی شهردار رشت و پیمانکاران سطح شهر با هدف تقویت تعاملات و رفع موانع موجود برگزار شد.

 

 

جلسه با پیمانکاران پروژه‌های عمرانی سه‌شنبه یکم آذر ۱۴۰۱ به ریاست سید امیرحسین علوی شهردار رشت با هدف رسیدگی به دغدغه‌های پیمانکاران، همکاری منسجم در روند اجرای بهینه و رفع موانع احتمالی به ویژه سرعت بخشی به پروژه های عمرانی برگزار شد.

 

 

سید امیرحسین علوی شهردار رشت در این جلسه ابراز داشت: قسمت‌های مختلف شهر نیاز به اجرایی شدن هرچه سریعتر پروژه‌های عمرانی دارد و بدون شک این مهم زمانی محقق می‌شود که دوشا دوش هم برای توسعه و آبادانی شهر رشت تلاش کنیم.

 

 

علوی با تاکید بر رشد سریعتر پروژه های عمرانی شهر و حمایت همه جانبه شهرداری از پیمانکاران باسابقه ابراز داشت: انجام صحیح پروژه‌های سطح شهر و تعاملات دو جانبه برای پرداختها مهمترین عامل در ادامه همکاری میان شهرداری و پیمانکار میباشد.

 

 

اجرای دقیق و منطبق بر ضوابط قانونی موجود در پروژه‌ها، توجه به کیفیت در کنار سرعت بخشی به پروژه های اجرایی و پرداخت بهنگام از دیگر موارد مهمی بود که در این جلسه مورد تاکید شهردار رشت قرار گرفت.

 

 

همچنین منظم شدن روال پرداخت‌ مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی سطح شهر، تخصیص تهاتر از سوی مناطق، پرداخت حق الزحمه و برقراری عامل مساوات در حوزه‌های مالی نیز از مطالبات جدی پیمانکاران شهرداری رشت در این جلسه بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.