تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1395 - 23:10
کد خبر : 1158

برگزاری نمایشگاه فن‌بازار در گیلان

برگزاری نمایشگاه فن‌بازار در گیلان

جارستان- رئیس پارک علم و فناوری گیلان از برگزاری نمایشگاه فن‌بازار، فناوری منتخب دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد کشور در این استان خبر داد. به گزارش فارس ، مجید متقی‌طلب عصر امروز در جلسه رفع موانع تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان در گیلان اظهار کرد: پارک علم و فناوری گیلان از نظر تعداد

جارستان- رئیس پارک علم و فناوری گیلان از برگزاری نمایشگاه فن‌بازار، فناوری منتخب دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد کشور در این استان خبر داد.

به گزارش فارس ، مجید متقی‌طلب عصر امروز در جلسه رفع موانع تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان در گیلان اظهار کرد: پارک علم و فناوری گیلان از نظر تعداد شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، سطح تجاری‌سازی فناوری‌ها و میزان گردش مالی شرکت‌های مستقر و مسؤولیت‌های ملی و بین‌المللی در ردیف چهار استان برتر کشور است.

وی به ثبت ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در گیلان اشاره کرد و افزود: تاکنون یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های مذکور پرداخت شده است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه ۲۴۰ شرکت فناور در این پارک مستقر هستند، تصریح کرد: شرکت‌های مذکور از تمام مزایای شرکت‌های دانش‌بنیان به غیر از معرفی به صندوق نوآوری و شکوفایی برای دریافت تسهیلات استفاده می‌کنند.

متقی‌طلب متذکر شد: انجام فرآیند ثبت شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان به عنوان شرکت دانش‌بنیان حائز اهمیت است.

وی از برگزاری نمایشگاه فن‌بازار، فناوری منتخب دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد کشور در گیلان خبر داد و گفت: سوم تا پنجم شهریور ماه امسال نمایشگاه مذکور در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: تاکنون بیش از ۴۰۰ فناوری آماده تجاری‌سازی از ۷۰ دانشگاه، پژوهشگاه و پارک علم و فناوری کشور برای حضور در نمایشگاه مذکور اعلام آمادگی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.