تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 - 1:12
کد خبر : 115765

🔺چرا “میانه” هدف اصلی می‌شود؟

🔺چرا “میانه” هدف اصلی می‌شود؟

🔺احمد زیدآبادی در کانال شخصی خود “نگاه متفاوت” نوشت: 🔹دو سرِ افراطی طیف براندازان و حامیان وضع موجود، بیش از آنکه یکدیگر را نفی کنند، به حمله علیه نیروهای خارج از چارچوب خودشان که آنها را “نیروی وسط” می‌نامند، روی آورده‌اند.   🔹در فضای دو قطبی، نیروهای هر دو قطب مایلند تا هیچ نیروی میانجی

🔺احمد زیدآبادی در کانال شخصی خود “نگاه متفاوت” نوشت:

🔹دو سرِ افراطی طیف براندازان و حامیان وضع موجود، بیش از آنکه یکدیگر را نفی کنند، به حمله علیه نیروهای خارج از چارچوب خودشان که آنها را “نیروی وسط” می‌نامند، روی آورده‌اند.

 

🔹در فضای دو قطبی، نیروهای هر دو قطب مایلند تا هیچ نیروی میانجی و میانه در جامعه وجود نداشته باشد تا با خیال راحت به تیپ و تار هم بزنند و از راه کشتار و حذف طرف مقابل، به زعم خود قدرت را صد در صد به انحصار خود در آورند.

 

🔹بدبختی اما اینجاست که در سایۀ این خونریزی، ملت و کشوری چنان قربانی می‌شود که ممکن است تا قرن‌ها کمر راست نکند و یا کلاً از چرخۀ تمدن بشری خارج شود.

 

🔹هر گونه اقدام پیشگیرانه و ایجاد دست‌انداز در مسیر این خونریزی از سوی هر نیروی اجتماعی، به تحمل میلیاردها فحش و تهمت و اهانت می‌ارزد، اما بدبختانه امکان کامیابی آن معمولاً اندک است مگر آنکه خداوند رحمتی نازل کند.

 

ایلویی ایلویی*، ایران را وامگذار!

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.