تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 آبان 1401 - 1:05
کد خبر : 115160

🔺استانداری گیلان به دنبال سهم خواهی در شرکت توسعه گردشگری گیلان؟!

🔺استانداری گیلان به دنبال سهم خواهی در شرکت توسعه گردشگری گیلان؟!

استانداری گیلان به دنبال سهم خواهی در شرکت توسعه گردشگری گیلان؟!   🔺  جارستان /طی روزهای اخیر که انتصابات هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری استان گیلان در پیش میباشد شنیده ها از دخالت استانداری گیلان و حوزه ریاست این نهاد به خصوص شخص آقای محمدیان به گوش میرسد.   با توجه به

استانداری گیلان به دنبال سهم خواهی در شرکت توسعه گردشگری گیلان؟!

 

🔺  جارستان /طی روزهای اخیر که انتصابات هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری استان گیلان در پیش میباشد شنیده ها از دخالت استانداری گیلان و حوزه ریاست این نهاد به خصوص شخص آقای محمدیان به گوش میرسد.

 

با توجه به دولتی بودن شرکت توسعه گردشگری و اساسنامه موجود ۹۸٪ سهم این نهاد مربوط به سازمان توسعه گردشگری ایران، ۱٪ سهم مربوط به اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و ۱٪ سهم متعلق به استانداری می باشد.

 

با توجه به حساسیت شغلی و قابل توجه بودن جایگاه های اعضای موظف و مدیریت عامل این سازمان شنیده ها حاکی است که دخالت هایی از سوی ریاست دفتر استانداری گیلان در جهت تعرفه شخص خاصی به گوش می رسد. براساس شنیده ها آقای حسین محمدیان رئیس دفتر استانداری گیلان اصرار بر تعرفه هادی عزیزی پورخلیل محله دارند و در این خصوص استاندارگیلان نیز با سکوت خود مهر تاییدی بر این تعرفه گذاشته است.

 

حال با توجه به سهم مشخص سازمان توسعه گردشگری و حق رأی این سازمان و تاکید بر ماندگاری مدیر عامل فعلی پویا بهشتی با توجه به خدمات و فعالیت های انجام شده نظر دارند.

 

باید دید دلیل اصرار و کارشکنی برعلیه پویا بهشتی از سوی استانداری گیلان و تعرفه هادی عزیزی و رایزنی روزهای اخیر با نهادهای ذی نفوذ چیست و چرا و چگونه با توجه به سهم قاطع شرکت توسعه گردشگری ، قدرت نفوذ استانداری گیلان به خصوص ریاست دفتر ایشان بیشتر خودنمایی میکند؟!

 

روزهای آتی پاسخ سوالات فوق قطعا روشن خواهد گردید…

 

شایان ذکر است پایگاه خبری تحلیلی جارستان آمادگی نشر جوابیه استانداری گیلان را دارا می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.