تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 - 19:35
کد خبر : 115094

🔺تحول در ورزش، با استفاده از همه ظرفیت‌های گیلان

🔺تحول در ورزش، با استفاده از همه ظرفیت‌های گیلان

استاندار در نشستی با مدیران ورزش و روسای هیئت‌های ورزشی گیلان در رشت، با تاکید بر استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها برای رسیدن به تحول در ورزش استان گفت : ورزش یکی از اولویت‌های اصلی سیاست‌های راهبردی دولت انقلابی و مردمی است.   دکتر اسدالله عباسی با اشاره به سابقه درخشان جوانان با استعداد گیلانی

استاندار در نشستی با مدیران ورزش و روسای هیئت‌های ورزشی گیلان در رشت، با تاکید بر استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها برای رسیدن به تحول در ورزش استان گفت : ورزش یکی از اولویت‌های اصلی سیاست‌های راهبردی دولت انقلابی و مردمی است.

 

دکتر اسدالله عباسی با اشاره به سابقه درخشان جوانان با استعداد گیلانی در رشته‌های مختلف ورزشی و درخشش قهرمانان ورزشی استان در میادین گوناگون ملی و بین المللی افزود: پرورش این استعداد‌ها و حمایت از آن‌ها علاوه بر اینکه عزت، افتخار و سربلندی کشور و استان را به همراه دارد ، باعث نشاط و شادابی جامعه هم خواهد شد.

وی در ادامه بر ترویج روحیه ورزشی با استفاده از فرصت‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی و فضای رسانه‌ای به ویژه صدا و سیما تاکید و خاطرنشان کرد: با تکیه بر اراده قوی و همصدایی و استفاده از شورای اندیشه ورز، می‌توان به اهداف بزرگی در عرصه‌های مختلف ورزشی دست یافت.

 

استاندار همچنین کمک به حل مشکلات ورزشکاران به ویژه قهرمانان و مدال آوران میادین بین‌المللی ورزشی در حوزه‌های اشتغال و معیشت را از دغدغه‌های مهم دولتمردان عنوان کرد.

 

مهرداد گودرزوند چگینی ، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با اشاره به افزایش حدود دو برابری بودجهتحول در ورزش، با استفاده از همه ظرفیت‌های گیلان ورزش کشور برای سال ۱۴۰۲ گفت  با ایجاد همدلی، هماهنگی و تعامل مجلس و دولت، قوانین مناسبی برای جلوگیری از رانت و مبارزه با فساد به ویژه در حوزه ورزش به تصویب رسیده است.

 

جهانبخش آرمان ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل به ویژه در بازسازی، تکمیل و ساخت اماکن مختلف ورزشی ، توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه فضای ورزشی استان را از مهمترین برنامه‌های پیش روی این اداره‌کل عنوان کرد.

 

در ادامه این نشست تعدادی از روسای هیئت‌ها و متولیان ورزش استان نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص پیشرفت هرچه بیشتر ورزش در دو بعد قهرمانی و همگانی در استان بیان کردند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.