تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1395 - 20:53
کد خبر : 1142

پرونده استیضاح شهردار رشت بسته شد

پرونده استیضاح شهردار رشت بسته شد

جارستان- عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه پرونده استیضاح شهردار رشت در جلسه قبل شورا بسته شد، گفت: شهردار رضایت اعضای شورا را جلب کند طرح سؤال جدیدی صورت نمی‌گیرد. محمدحسین واثق کارگرنیا در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به مسکوت ماندن استیضاح شهردار رشت عنوان کرد: با مسکوت ماندن استیضاح شهردار رشت

جارستان- عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه پرونده استیضاح شهردار رشت در جلسه قبل شورا بسته شد، گفت: شهردار رضایت اعضای شورا را جلب کند طرح سؤال جدیدی صورت نمی‌گیرد.

محمدحسین واثق کارگرنیا در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به مسکوت ماندن استیضاح شهردار رشت عنوان کرد: با مسکوت ماندن استیضاح شهردار رشت در جلسه قبل شورا، این پرونده بسته شد و همکاران شورا به استیضاح رای مثبت ندادند.

واثق کارگرنیا با بیان اینکه شهردار رشت به کار خود ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: اگر در مسیر راه، شهردار رضایت اعضای شورا را جلب کند طرح سؤال جدیدی صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر شهریورماه برگزار می‌شود، مطرح کرد: در این انتخابات رئیس شورا، نائب رئیس، دو منشی وخزانه‌دار شورا به مدت یکسال برای انجام وظیفه انتخاب می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه من و اعضای شورای شهر با استعفای «محمود باقری» مخالفت می‌کنیم، بیان کرد: ایشان سال‌ها برای نظام و انقلاب زحمت کشیدند و منتخب مردم هستند.

وی افزود: باقری با توجه به یکسری از بداخلاقی‌هایی که در ۲ الی ۳ هفته اخیر در مورد استیضاح شهردار نسبت به ایشان از سوی رسانه‌های مختلف و بعضی از افراد صورت گرفت تصمیم به استعفا گرفت.

عضو شورای شهر رشت اظهار کرد: گروه زیادی از مردم به نامبرده اعتماد دارند و غالبا حرف‌های مردم را با زبان خودشان مطرح می‌کند هرچند ممکن است مورد خوشایند بعضی‌ها قرار نگیرد.

واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه محمودباقری واقعیت‌ها را بیان می‌کند، تصریح کرد: لازم است مسئولان و افراد ذی‌ربط به این موارد توجه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.