تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مهر 1401 - 12:29
کد خبر : 114140

استاندار گیلان خبر داد؛ بهره برداری از پروژه آزاد راه قزوین-رشت نیازمند اعتبار ۵۴۵ میلیاردی است!

استاندار گیلان خبر داد؛ بهره برداری از پروژه آزاد راه قزوین-رشت نیازمند اعتبار ۵۴۵ میلیاردی است!

به نقل از مهر، خیرالله خادمی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از دو قطعه باقیمانده آزاد راه قزوین – رشت در رودبار اظهار کرد: بهره برداری کامل آزادراه قزوین – رشت جز اولویت‌های دولت سیزدهم است و به جد این موضوع را پیگیری می‌کنیم.   وی در ادامه به معوقات پیمانکار پروژه اشاره

به نقل از مهر، خیرالله خادمی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از دو قطعه باقیمانده آزاد راه قزوین – رشت در رودبار اظهار کرد: بهره برداری کامل آزادراه قزوین – رشت جز اولویت‌های دولت سیزدهم است و به جد این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

 

وی در ادامه به معوقات پیمانکار پروژه اشاره کرد و از پرداخت معوقات وی در روزهای آتی خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات بیشتر باقیمانده آزادراه قزوین – رشت بیان کرد: از ۸ کیلومتر باقیمانده این پروژه ۵ کیلومتر آن تونل و بسیار صعب العبور بوده و همین موضوع روند کار را کند کرده است.

 

خادمی با اشاره به وقفه ایجاد شده در تأمین مالی اجرای پروژه آزادراه قزوین- رشت افزود: با رفع محدودیت مالی و اعتباری اجرای پروژه سرعت بخشیده می‌شود.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی، ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین- رشت را گلوگاه ترافیک در ایام مختلف عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از باقیمانده آزادراه بخش عمده‌ای از مشکل ترافیک شمال غرب کشور برطرف می‌شود.

 

شتاب‌بخشی به عملیات اجرایی باقیمانده آزادراه رشت-قزوین برای تحقق وعده دولت جهادی سیزدهم در تکمیل این پروژه

 

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به نقش مهم تکمیل آزادراه رشت-قزوین در توسعه گیلان اشاره و آن را از آرزوهای مردم دانست و اظهار کرد: تکمیل این آزادراه منجر به سهولت در رفت و آمد و افزایش مسافران ورودی به گیلان می‌شود.

دکتر عباسی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته و اهتمام جدی دولت مردمی سیزدهم برای تکمیل آزادراه رشت-قزوین، گفت: مراحل تکمیل این آزادراه در دو قطعه الف و ب در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دولت به تعهدات خود در خصوص تخصیص اعتبار مربوط به سال ۱۴۰۰ عمل کرده است، افزود: بر اساس مصوبات سفر، اعتبارات خوبی در این خصوص پیش بینی شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان پرداخت معوقات کارگران را اولویت اصلی برای دستیابی به پیشرفت مناسب و شتاب بخشی به پروژه عنوان و بیان کرد: با تأمین اعتبارات مورد نیاز و تقویت اقدامات مجریان، تسریع عملیات این پروژه و جبران عقب ماندگی ها برای تکمیل و تحویل به مردم، مورد انتظار است.

عباسی از نیاز اعتبار ۵۴۵ میلیارد تومانی برای تکمیل این پروژه خبر داد و افزود: قطعه الف آزادراه به ۱۶۳ میلیارد تومان و قطعه ب به ۳۸۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.