تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1395 - 20:28
کد خبر : 1136

شهرداری رشت رسماً اسپانسر سپیدرود شد

شهرداری رشت رسماً اسپانسر سپیدرود شد

جارستان- شهرداری رشت با شعارمی‌رشت؛ سرزمین جشنواره‌ها و شهر خلاق خوراک یونسکو‌ حامی تیم سپیدرود رشت شد. وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود نوشت که با آغاز مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور موسوم به لیگ آزادگان، با حمایت مالی شهرداری رشت، شعار «‌رشت؛ سرزمین جشنواره‌ها و شهر خلاق خوراک یونسکو‌« روی پیراهن سرخ‌پوشان

جارستان- شهرداری رشت با شعارمی‌رشت؛ سرزمین جشنواره‌ها و شهر خلاق خوراک یونسکو‌ حامی تیم سپیدرود رشت شد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود نوشت که با آغاز مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور موسوم به لیگ آزادگان، با حمایت مالی شهرداری رشت، شعار «‌رشت؛ سرزمین جشنواره‌ها و شهر خلاق خوراک یونسکو‌« روی پیراهن سرخ‌پوشان رشت درج شده است.

شهر رشت اواسط آذرماه گذشته به دلیل داشتن حدود ۲۷۰ نوع غذا در بین شهرهای شمالی ایران و با داشتن تنوع بسیار عالی در معیار «تنوع و سلیقه غذایی» به عنوان شهر خلاق در حوزه‌ی خوراک شناخته شد.فقط ۱۸ شهر از یازده کشور جهان این افتخار را دارند و رشت تنها شهر در خاورمیانه است که این عنوان را دارد.

همچنین سال گذشته برند «شهر جشنواره‌ها» طی جلساتی فشرده برای شهر رشت انتخاب شد و قرار است با توجه به ایجاد پیاده راه فرهنگی ، جشنواره های متعددیدر این شهر برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.