تاریخ انتشار : شنبه 26 شهریور 1401 - 19:55
کد خبر : 113595

☑️ مجمع روحانیون مبارز: عامل مرگ مهسا امینی هر چه باشد از مسئولیت عاملان و آمران این فاجعه نمی‌کاهد

☑️ مجمع روحانیون مبارز: عامل مرگ مهسا امینی هر چه باشد از مسئولیت عاملان و آمران این فاجعه نمی‌کاهد

✔️به نام نهی از منکر مرتکب صدها منکر می‌شوند و تیشه بر ریشه دین می‌زنند 🔹 معلوم نیست چه دست‌هایی در کار است تا حقوق اولیه شهروندان را تضییع و بر اندام اسلام محمدی پوستینی وارونه بپوشانند 🔹 قوای سه گانه نگذارند خون مظلومانی مانند این دختر مظلوم هدر برود 🔹 تلخی و رقت بار


✔️به نام نهی از منکر مرتکب صدها منکر می‌شوند و تیشه بر ریشه
دین می‌زنند

🔹 معلوم نیست چه دست‌هایی در کار است تا حقوق اولیه شهروندان را تضییع و بر اندام اسلام محمدی پوستینی وارونه بپوشانند

🔹 قوای سه گانه نگذارند خون مظلومانی مانند این دختر مظلوم هدر برود

🔹 تلخی و رقت بار بودن حادثه و تلخکامی ملت را نمیتوان توصیف کرد و با هیچ مقیاسی حزن و اندوه و مصیبت جانکاه خانواده مظلوم او را نمیتوان اندازه گیری کرد عامل مرگ او هر چه باشد ترس، سکته، عارضه مغزی و… از بار مسئولیت عاملان و آمران این فاجعه که البته در نوع خود نمونه های بسیار دیگری هم داشته است نمیکاهد.

✔️به نام نهی از منکر مرتکب صدها منکر میشوند و به نام دین تیشه بر ریشه دین میزنند. آیا وقت آن نرسیده است تا بانیان و حامیان و آمران این رویه شکست خورده که باعث ناامنی جامعه، بی اعتباری حکومت، و مشوه شدن چهره اسلام رحمانی و محمدی و عامل فرار مغزها، مهاجرت نخبگان و عصبانیت و عصیان عامه مردم میشود کنار گذاشته شود و بیش از این نمک به زخم مردم که با انواع مشکلات اقتصادی دست به گریبانند نپاشند؟

✔️متصدیان قوای سه گانه نگذارند خون مظلومانی مانند این دختر مظلوم هدر رفته و توجیه گران حرفه ایی همچون موارد مشابه به توجیه گری و خود بیگناه پنداری یا بیگناه نمایی زنند جای ظالم و مظلوم را عوض کنند و یا در نازلترین شکل آن مسئولیت را از آمران به مجریان و مباشران تنزل دهند.

✔️سالها است از این شیوه بیگانه با محتوای شریعت و در تزاحم با حقوق اولیه انسانها استفاده شده و علیرغم هشدار کارشناسان متعهد و دلسوز جامعه و ظهور و بروز نتایج زیان بار و نفرت زای آن معلوم نیست چه دستهایی در کار است تا با تداوم شیوه ها و رویه هایی این چنین حقوق اولیه شهروندان تضییع و بر اندام اسلام محمدی پوستینی وارونه بپوشانند و نسل طالب حقیقت را از حقیقت دین محروم نمایند.

✔️بانیان و حامیان این رویه نامعقول و بی ثمر به جای پرداختن به معلولها و برخورد با چند سرباز و درجه دار که آنهم در جای خود لازم است باید به علتها و بن مایه ها بپردازند و شیوه و رویه ای که سالهاست ناکارآمدی آن برملا شده است کنار بگذارند./ جماران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.