تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 19:05
کد خبر : 113098

با محوریت توسعه زیست‌بوم نوآوری استان 🔺جذب ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات قانون حمایت از تولید و ایجاد اشتغال

با محوریت توسعه زیست‌بوم نوآوری استان  🔺جذب ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات قانون حمایت از تولید و ایجاد اشتغال

به نقل از مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری پارک علم و فناوری گیلان در راستای حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان، ۳۰ میلیارد تومان تسهیلاتی در قالب دستورالعمل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ توسط شرکت های فناور جذب شد. مرجان میرزنده دل در این باره گفت: این تسهیلات در دو


به نقل از مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری پارک علم و فناوری
گیلان در راستای حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان، ۳۰ میلیارد تومان تسهیلاتی در قالب دستورالعمل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ توسط شرکت های فناور جذب شد.

مرجان میرزنده دل در این باره گفت: این تسهیلات در دو نوع ایجاد، توسعه‌ای، تکمیلی و سرمایه در گردش می‌باشد و خوشبختانه پارک علم وفناوری گیلان توانسته از ابتدای اجرای این طرح تا کنون ۳۰۰ میلیارد ریال از این بودجه را جذب و در اختیار شرکت های متقاضی قرار دهد.

وی افزود: از ۴۶۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی تبصره الف قانون بودجه ۱۴۰۰، مربوط به این سازمان، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال در حوزه های برق الکترونیک؛ صنایع ماشین سازی؛ شتابدهنده ها، فناوری اطلاعات؛ مکانیک؛ صنایع خانگی مبتنی بر IOT ؛ توسط ۸ شرکت فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم وفناوری گیلان، در قالب سرمایه در گردش و توسعه‌ای جذب شده است.

ایشان با اشاره به برنامه ریزی و ارزیابی های انجام شده برای جذب بودجه باقی مانده گفت: با توجه به درخواست های دیگر شرکت های فناور برای استفاده از این تسهیلات، ارزیابی هایی در حال انجام و پیگیری است که پیش بینی می شود تا پایان شهریور ماه امسال باقی مانده این تسهیلات توسط متقاضیان جذب و توسط بانک عامل اعطاء شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.