تاریخ انتشار : یکشنبه 13 شهریور 1401 - 16:17
کد خبر : 112867

🔺ضرورت حمایت و پشتیبانی از تیم های مستعد ورزش ساحلی

🔺ضرورت حمایت و پشتیبانی از تیم های مستعد ورزش ساحلی

اسدالله عباسی استاندار شامگاه شنبه با حضور در ساحل رودسر، مسابقه تیم های شاهین خزر رودسر و صدر شیمی یزد از سری مسابقات لیگ فوتبال ساحلی کشور را تماشا کرد. نماینده عالی دولت در استان در حاشیه تماشای این مسابقه در گفت و گو با خبرنگاران، ساحل را یکی از ظرفیت های زیست بوم گیلان

اسدالله عباسی استاندار شامگاه شنبه با حضور در ساحل رودسر، مسابقه تیم های شاهین خزر رودسر و صدر شیمی یزد از سری مسابقات لیگ فوتبال ساحلی کشور را تماشا کرد.

نماینده عالی دولت در استان در حاشیه تماشای این مسابقه در گفت و گو با خبرنگاران، ساحل را یکی از ظرفیت های زیست بوم گیلان و بستری برای برگزاری ورزش های ساحلی دانست و گفت: در سال های اخیر، بهره مندی از ظرفیت های ساحل مغفول مانده بود که بحمدالله تیم شاهین خزر رودسر با اراده قوی بازیکنان و مربیان توانستند به سطح بالایی ارتقاء پیدا کنند.

وی بر ضرورت حمایت و پشتیبانی از تیم های دارای استعداد در حوزه ورزش های ساحلی تأکید و تصریح کرد: هریک از مناطق گیلان ظرفیت های خاصی در حوزه ساحل دارد که می توان با تقویت امکانات و زیرساخت ها، شرایط حضور جوانان در مسابقات را فراهم کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه توجه به ورزش کودکان و نوجوانان در مدارس برای بسترسازی حضور آنان در مسابقات ورزشی به ویژه در بخش ساحلی، در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است، افزود: امیدواریم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها و شناسایی ظرفیت های نهفته در نقاط مختلف گیلان باشیم.

وی به ایجاد فضای مفرح و پرنشاط ناشی از برگزاری مسابقات در میان مردم اشاره و خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان با همراهی فرمانداران، از فرصت باقیمانده فصل تابستان برای برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه های فرهنگی در سطح سواحل استان استفاده بهینه کنند.

تیم شاهین خزر رودسر تنها نماینده گیلان در لیگ فوتبال ساحلی کشور است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.