تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1401 - 11:29
کد خبر : 112262

🔺بازدید استاندار گیلان ‌و سرپرست شهرداری رشت از روند لایروبی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود

🔺بازدید استاندار گیلان ‌و سرپرست شهرداری رشت از روند لایروبی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود

اسدالله عباسی استاندار گیلان و سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت از روند لایروبی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت، تصفیه خانه‌های بیمارستان پورسینا و فاضلاب زندان لاکان بازدید به عمل آورند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جارستان و به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – اسدالله

اسدالله عباسی استاندار گیلان و سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت از روند لایروبی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت، تصفیه خانه‌های بیمارستان پورسینا و فاضلاب زندان لاکان بازدید به عمل آورند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جارستان و به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – اسدالله عباسی استاندار گیلان، سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت، مسعود کاظمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و دیگر مدیران استانی و شهری عصر دیروز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ از روند لایروبی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت، تصفیه خانه‌های بیمارستان پورسینا و فاضلاب زندان لاکان بازدید کردند.

اسدالله عباسی استاندار گیلان در حاشیه این بازدید ضمن برشمردن نگاه بسیار مثبت و تاکید ویژه رئیس جمهور و دولت سیزدهم در امر مدیریت پسماند و تخصیص اعتبارات ملی به پروژه‌های این حوزه بدون هیچ مانع و تعللی، ساماندهی دو رودخانه گوهررود و زرجوب و پسماند سراوان را اولویت و دغدغه اصلی مسئولان ارشد استان گیلان ذکر کرد.

لایروبی‌های اطراف رودخانه‌های زرجوب و گوهررود و مهیا ساختن شرایط برای حضور مردم بعد از رفع آلودگی توسط شهرداری رشت و تأمین اعتبارات لازم در خصوص رفع آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهررود رشت از دیگر مباحثی بود که در حاشیه این بازدید توسط استاندار گیلان و سرپرست شهرداری رشت مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.