تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 - 22:17
کد خبر : 112178

🔺ماجرای سقوط زنی از ون پلیس در گیلان‌ ‌چه بود؟/ پلیس: ادعای پرتاب کردن این خانم به بیرون ون کذب محض است

🔺ماجرای سقوط زنی از ون پلیس در گیلان‌ ‌چه بود؟/ پلیس: ادعای پرتاب کردن این خانم به بیرون ون کذب محض است

🔹جانشین پلیس گیلان: در پی شکایت یکی از شهروندان به دلیل سوء استفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی چند روز گذشته و قصد اخاذی از وی، رسیدگی به ماجرا در دستور کار عوامل گشت انتظامی کلانتری ۲۲ رشت قرار گرفت. 🔹متهم این ماجرا که حالت طبیعی نیز نداشت پس از رویارویی با پلیس با

🔹جانشین پلیس گیلان: در پی شکایت یکی از شهروندان به دلیل سوء استفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی چند روز گذشته و قصد اخاذی از وی، رسیدگی به ماجرا در دستور کار عوامل گشت انتظامی کلانتری ۲۲ رشت قرار گرفت.

🔹متهم این ماجرا که حالت طبیعی نیز نداشت پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست ماموران را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

🔹با توجه به محرز بودن تخلف متهم دستگیر شده و وجود شاکی خصوصی، پلیس ملزم به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی برای رسیدگی بیشتر بوده و مخالفت یا اصرار سایرین دلیلی بر عدم اجرای قانون نیست.

🔹با بررسی مستندات و تصاویر دوربین‌های محل حادثه مشخص است این شهروند خانم پس از حرکت خودرو پلیس، از پنجره خودرو در حال حرکت آویزان شده و ادعای پرتاب کردن وی از خودرو گشت امنیت اخلاقی، کذب محض است./فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.